به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پرتال اطلاع رسانی استانداری کردستان، مرادنیا در پیام خود آورده است: خداوند بی‌همتا را از صمیم قلب و خاضعانه شاکرم که به این بنده‌ی خویش منت نهاد تا افتخار خدمتگزاری شما خوبان و پاکان را بیابم و خالصانه و بی‌ریا آن چه را که در توان دارم در راه خدمت شما عزیزان صرف نمایم.
ابراز محبت‌ها و صمیمت‌های برادرانه‌تان نسبت به این فرزندتان از بدو ورود تا کنون، احساس تعهد و پایبندی به پیشرفت و تعالی هر چه بیشتر استان سرفرازمان را صد چندان نموده و چشم‌اندازی سبز و سرشار از سازندگی و کار و تلاش را در افق‌هایمان ترسیم کرده است و بی تردید در این راه نیازمند همکاری، همدلی و تعامل سازنده‌ی آحاد جامعه، به ویژه کارشناسان خبره و صاحبان اندیشه و هنر و همه دلسوزان آگاه، که دغدغه‌ی کار و پیشرفت روزافزون در سر دارند، هستم.
در خاتمه لازم می‌دانم از ابراز احساسات پاک و برادرانه‌ی همه‌ی مردم شریف کردستان بویژه روحانیون معزز استان، نماینده محترم خبرگان رهبری و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران و روسای ادارات، نهادها و سازمان‌های دولتی، خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های جمعی، احزاب و گروه‌های مختلف سیاسی و مدیران مؤسسات شرکت‌های خصوصی و همه‌ی اقشاری که تقبل زحمت فرموده و با تشریف فرمایی خود یا با ارسال پیام بنده را رهین محبت‌های خویش فرموده‌اند، تشکر وافر نموده، تداوم سلامتی و عزت همگان را از محضر خداوند منان مسئلت می‌نمایم.
بهمن مرادنیا روز شنبه 22 مهر به عنوان هفدهمین استاندار کردستان پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دومین استاندار کردستان در دولت تدبیر و امید و چهارمین استاندار بومی این استان با حضور وزیر کشور معرفی شد.
پیشتر (از 10 آذر سال 1392) عبدالمحمد زاهدی در سمت استاندار کردستان قرار داشت و اکنون استاندار استان قزوین است که امروز برای این آئین به کردستان سفر کرده است.
استان کردستان با 29 هزار و 137 کیلومتر مربع طبق سرشماری سال 1395 دارای یک میلیون و 603 هزار نفر جمعیت است که از شمال به استان آذربایجان غربی و قسمتی از زنجان، از جنوب به کرمانشاه و از شرق به همدان و از غرب با کشور عراق همسایه است.
استان کردستان دارای 10 شهرستان، 29 شهر، 31 بخش، 86 دهستان و یک هزار و 697 آبادی دارای سکنه و 187 آبادی خالی از سکنه است.
3034/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.