به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الله نریمانی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی یوم الله 13 آبان اظهار کرد: یاوه گویی ها و ادبیات سخفیف و بی ادبانه ترامپ علیه ملت و سپاه پاسداران نشان از اقتدار و توانایی نظام اسلامی و انزوا و ضعف آمریکا در مواجه با ایران اسلامی دارد.
وی افزود: امروز ایران اسلامی پرچمدار ظلم ستیزی و آزادی خواهی در جهان و آمریکا منادی و پرچمدار استبداد و زورگویی است و ملت ایران هیچگاه زیر بار ظلم و زور مستکبران و ایادی استکبار نخواهند رفت.
معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه ملت ایران در هر شرایطی با زورگویی و ظلم و زور دشمنان مقابله می کند، یادآور شد: نظام اسلامی اکنون به الگوی بیداری برای مردم کشورهای منطقه تبدیل شده است.
نریمانی با بیان اینکه نقش سپاه پاسداران در صیانت از نظام اسلامی بر دوست و دشمن آشکار است، ادامه داد: این نهاد از پشتوانه مردمی برخوردار است و هرگونه تعرضی به این نهاد از سوی مستکبران و ایادی استکبار با واکنش تند مردم روبرو می شود.
وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان تاکید کرد: با توجه به اتفاقات اخیر و تهدیداتی که از سوی دشمنان بر علیه ملت ایران انجام می شود لازم است راهپیمایی امسال باشکوهتر از گذشته برگزار شود.
به گفته وی، مردم با حضور گسترده و باشکوه خود در این راهپیمایی بار دیگر به دشمنان و مستکبران نشان می دهند که یاوه گویی های آنان نمی تواند به اتحاد ملت ایران لطمه وارد کند.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات کردستان نیز در این نشست گفت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی یوم الله 13 موجب خنثی سازی توطئه ها و دسیسه های دشمنان بر علیه ملت ایران می شود.
محمدقاسم سیاوشی با اشاره به برنامه ریزی های لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر یوم الله 13 آبان افزود: اقلام تبلیغی این مناسبت با شعار غیرت انقلابی در طرح های مختلف آماده فضاسازی و تحویل به دستگاه ها برای استفاده و بهره برداری است.
به گزارش ایرنا، روز 13 آبان سال 58 دانشجویان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا در تهران را تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند، به این ترتیب مبارزه ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد و این روز 'روز ملی مبارزه با استکبار جهانی' نامگذاری شد.
خبرنگار: افسانه گلباغی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.