به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، اکبر جوهری دادستان کردستان در نشست صمیمی با کارآفرینان، فعالان فرهنگی، اجتماعی و مدیران سازمان های مردم نهاد استان که به همت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، با اشاره به اهمیت اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر، گفت: وضعیت کنونی کردستان در حوزه اعتیاد به هیچ عنوان قابل قبول نیست و باید همت بیشتری برای مبارزه با مصرف و توزیع مواد مخدر به کار گرفته شود.
وی افزود: سران نظام بدون هیچ گونه نگاه تبعیض آمیزی در تلاش برای توسعه هرچه بیشتر استان های کم تر توسعه یافته اند و نباید کم کاری برخی مدیران را به پای کل نظام نوشت.
جوهری با تاکید بر ظرفیت بالای نیروهای مردمی کردستان برای کاهش آسیب های اجتماعی خصوصا در حوزه اعتیاد، اظهار داشت: حاکمیت به تنهایی توان مبارزه با آسیب های اجتماعی را ندارد و باید نخبگان اجتماعی و فرهنگی در این راه بیش از گذشته به میدان بیایند.
دادستان کردستان با یادآوری دیدار دادستان ها و مدیران دستگاه قضا با رهبر معظم انقلاب، گفت: در این جلسه، وقتی خود را به عنوان دادستان کردستان معرفی کردم، ایشان تاکید کردند: " فرزندم شما وظیفه ای جز نوکری مردم کردستان ندارید."

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 758222
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.