4جوان مهابادی در استان آذربایجان غربی که برای گردش به بیرون شهر رفته بودند پس از درگیری با یکی از آنها ،وی را باساطور ناکار کرده وسپس زنده زنده به آتش کشیدند.

به گزارش ایلنا صادق با قاتلان که دوستان صمیمی چندین ساله بودند شب حادثه باهم قرار داشته و به بیرون شهر رفتند. اینکه در این میان چه اتفاقی رخ می دهد هنوز مشخص نیست ولی بنا به دلایل نامعلومی با هم درگیر می شوند. در این لحظه یکی از ۳ نفر دستگیر شده با ساطور ضربه ای به سر مقتول زده و او را زخمی می کند سپس هر ۳ نفر به بدترین شکل ممکن با او درگیر شد و ضربات متعدد ساطور و چاقو به مقتول وارد کرده و او را در کنار جاده رها کرده و به شهر بر می گردند.

فردای آن روز صبح دوباره بر سر جسد حاضر شده و در حالیکه هنوز زنده بوده و نفس‌های آخر خود را می کشید با ریختن بنزین جسد نیمه زنده او را به آتش کشیده وسپس  از این اقدام خود فیلم گرفته و اقدام به گرفتن سلفی با جسد در حال آتش می کنند.

چگونگی دستگیری عاملان حادثه

روز بعد حادثه چوپانی در مسیر روزانه خود با جسمی سوخته برخورد می کند. زمانی‌که نزدیک‌تر می شود متوجه می شود جسد یک انسان است که به صورت کامل سوخته است. بنابراین بلافاصله پلیس را در جریان حادثه گذاشته و در این زمینه پرونده ای در پلیس آگاهی مهاباد باز می‌شود.

 از طرف دیگر زمانی که خانواده مقتول از عدم بازگشت او به خانه نگران و سراسیمه هستند به پلیس مراجعه کرده و موضوع را مطرح می کنند. پلیس آگاهی مهاباد نیز با پیگیری سرنخ‌های موجود کمتر از ۲۴ ساعت قاتلان را دستگیر و تحویل دستگاه قضایی می دهد.

پس از دستگیری پلیس با بازیابی فلش ممورهای همراه قاتلان که از حادثه فیلمبرداری کرده بودند فیلم کامل و تصاویر حادثه بدست می آید./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.