به گزارش ایرنا، سرهنگ سعید شعبانی عصر یکشنبه در مراسم یادواره شهدا در مسجد جامعه روستای مالوجه اظهار کرد: مردم از سراسر ایران اسلامی گروه گروه به سمت مرزهای کشور حرکت کردند تا در برابر دشمن بایستند که این از نقاط قوت و برجسته انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی بود.
وی با بیان اینکه امروز جامعه ما به فرهنگ شهادت و شهادت طلبی نیاز دارد، افزود: دفاع مقدس اوج خباثت دشمنان را به ما نشان می دهد و مهمترین فرصت برای انتقال ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی به دیگر نسل ها است.
سرهنگ شعبانی تاکید کرد: دشمن بدنبال ایجاد تفرقه و شکاف در بین مسلمانان است چرا که با تفرقه می تواند به خواسته های خود دست یابد و عده ای در داخل نیز آب به آسیاب دشمن می ریزند و خدمات ارزنده سپاه را زیر سوال می برند.
وی با بیان اینکه ابرقدرت های درجه یک جهان در هشت سال دفاع مقدس با بالاترین توان لجستیکی و نظامی رژیم بعث عراق را یاری کردند و تسلیحات نظامی خود را در اختیار دشمنان ما قرار دادند، افزود: ملت ایران اسلامی با اتکا به توانمندی های خود اجازه نداد حتی یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار بگیرد.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قروه گفت: سپاه در تاریخ انقلاب اسلامی به فعالیت های عمرانی و سازندگی می پردازد و در حال حاضر در روستای مالوجه فعالیت های محرومیت زدایی در قالب طرح جوادالائمه (ع) در دست اقدام است.
وی اضافه کرد: سپاه پاسداران با هدف از بین بردن آسیب های اجتماعی و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در حال برگزاری طرح کرامت 2 در روستای مالوجه است.
سرهنگ شعبانی ضمن تقدیر از ادارات و نهادهایی که سپاه را در اجرای این طرح یاری کرده اند خواستار همکاری دیگر نهادها نیز شد و گفت: باید مردم خود در قبال اجرای این طرح احساس مسئولیت داشته و خیرین و معتمدین روستا نیز وارد عمل شوند.
قروه در 90 کبلومتری شرق سنندج واقع است.
در این آیین از خانواده های معظم شهدا تجلیل شد.
خبرنگار: سارا صالحی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7345/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.