به گزارش ایرنا، پرویز کولانی روز یکشنبه در همایش بزرگداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: وحدت میان مردم یکی از مصادیق مهم امر به معروف در استان کردستان بویژه شهرستان قروه است و مصداق منکر آن هم ایجاد اختلاف و بر هم زدن وحدت است.
به گفته وی، مناسبت های مختلف مذهبی فرصتی است که زمینه احیا و تعالی وحدت را بهتر فراهم می کند چون یکی از نیازهای اساسی جامعه امروز یکپارچگی و حفظ وحدت میان مردم است.
کولانی با اشاره به اینکه یکی از عوامل تقویت جایگاه نظام اسلامی در عرصه ملی و بین المللی وحدت است، افزود: هدف اصلی دشمنان از بین بردن وحدت و جایگاه نظام اسلامی است لذا وظیفه داریم برای تقویت جایگاه نظام وحدت را در جامعه تقویت کنیم.
وی با بیان اینکه اگر حس مسئولیت در افراد جامعه بمیرد افراد به بی تفاوتی مبتلا می شوند، تاکید کرد: احساس مسئولیت عاملی برای جلوگیری از آسیب ها و معضلات اجتماعی است و ترک امر به معروف و نهی از منکر، جامعه را دچار سستی و بی هویتی می کند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان نیز در این همایش گفت: یکی از بزرگترین معروفات تاریخ هفته دفاع مقدس است ضمن اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یک دگرگونی واقعی در کشور بوجود آورد.
محمود الله مرادی با اشاره به اینکه مردم ایران با رهبری پیامبر گونه امام راحل در کنار هم با وحدت کلمه در برابر تهدید دشمنان ایستادگی کردند، افزود: مردم با پیروی و حمایت قاطع از امام راحل و رهبر معظم انقلاب و وحدت کلمه راه موفقیت را در مقابل جنگ نرم دشمنان در پیش گرفتند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قروه نیز در سخنانی در این همایش گفت: تشکیل مجمع نخبگان شهرستان، راه اندازی هیات های قرآنی، تشکیل طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر و تشکیل کمیته های اجتماعی در بحث مبارزه با معضل اعتیاد و مواد مخدر از اقدامات این ستاد است.
سرهنگ جعفر کاوه افزود: ماموریت اصلی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر جذب، شناسایی، آموزش و بکارگیری افراد است که در بحث آموزش از اول سال تاکنون 400 نفر آموزش و بکارگیری شده اند.
خبرنگار: سارا صالحی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7345/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.