به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی مرادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بیجار اظهار کرد: ملت کرد و احزاب هوشیار عراق باید مراقب دسیسه دشمنان باشند و فریب نخورد.
وی افزود: این ترفندها و توطئه ها همه برای فراموش کردن فلسطین به عنوان مساله مهم جهان اسلام است و نظام های اسلامی باید در برابر این توطئه ها هوشیار باشند.
حجت الاسلام مرادی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و آغاز هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر، این فریضه واجب را اولویت مهم قیام کربلا دانست و حفظ و تداوم آن را از وظایف ملت های مسلمان اعلام کرد.
وی با تشریح وقایع اخیر در جهان اسلام و سخنان ترامپ در مقر سازمان ملل گفت: امروز مسلمانان بیش از گذشته به وحدت نیاز دارند و باید در برابر توطئه دشمنان قسم خورده اسلام متحد باشند.
حجت الاسلام مرادی با اشاره به سخنان بی پایه و تکراری رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل، این گونه سخنان را دور از شان و جایگاه ملت آمریکا دانست و ادامه داد: ملت ایران اسلامی در طول 37 سال گذشته ثابت کرده پای آرمان های خود در دفاع از نظام و کشور ایستاده است.
خطیب جمعه بیجار سپس به بیان جایگاه قیام مهم امام حسین (ع) و تاثیر گذاری آن در تداوم و بقای اسلام پرداخت و افزود: این قیام برای همیشه تاریخ و دنیا، اسلام را بیمه کرده است.
به گزارش ایرنا، نمازگزاران بیجاری پس از اقامه نماز جمعه از محل برگزاری نماز تا میدان آیت الله فاضل راهپیمایی کرده و ضمن محکوم کردن سخنان نسنجیده رئیس جمهوری آمریکا، بر آمادگی خود برای دفاع، حفظ و پاسداشت نظام اسلامی تاکید کردند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی، وحدت جهان اسلام، مهم دانستن مساله فلسطین، توجه جدی و عملی مدیران بر اجرای فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر، توجه به توصیه های 12 گانه رهبری به دولت دوازدهم، تلاش برای عدالت اجتماعی و اشتغالزایی، سلامت فضای مجازی در راستای تعالی معنوی و وجاهت دینی مردم را مورد تاکید قرار دادند.
خبرنگار: سید باقر سبحانی ** انتشار: مجید سلیمانی
7350/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.