به منظور گسترش همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج و معاونت عمرانی استانداری کردستان تفاهم‌‌نامه همکاری امضاء شد.

به گزارش ایلنا،امیر قادری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در این جلسه گفت:به ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج واقف هستیم و امیدواریم با امضاء این تفاهم‌نامه هر چه بیشتر از توانمندی‌های این دانشگاه در مسیر توسعه یافتگی استان بهره‌برداری شود.

محمد قربان کیانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز ظرفیت‌های دانشگاه آزاد و بویژه مرکز سما سنندج در گسترش مهارت آموزی در سطح استان را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: هزینه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به سایر موسسات آموزشی بسیار برای دولت کمتر است.

مصطفی باغبانیان رئیس مرکز سما سنندج هم  ضمن اعلام آمادگی این مرکز جهت برگزاری هرگونه دوره آموزشی برای دهیاران و اعضای شورای شهر و روستا در سطح استان، ابراز امیدواری کرد که این تفاهمنامه به عنوان پایلوت در سطح تمامی مراکز سما کشور تحقق یابد.

این تفاهمنامه با هدف همکاری در اجرای طرحهای پژوهشی و مطالعاتی، برگزاری همایش‌ها و سمینارها و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و میان مدت و ایجاد تسهیلات جهت ادامه تحصیل دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای استان در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته به منظور ارتقاء سطح دانش و مهارت و برگزاری آزمونهای مرتبط و مورد نیاز با توجه به امکانات، پتانسیل های آموزشی، پژوهشی و فضاهای تخصصی و نیروی انسانی طرفین بین دو دستگاه منعقد شد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.