به گزارش خبرنگار ایرنا مسابقات کشوری وزنه برداری نونهالان کشور از روز دوشنبه با حضور 13 استان با حضور 110 شرکت کننده و 68 وزنه برداری در رده های سنی 9 تا 12 سال در سالن شهید صفری بانه آغاز شد.
این مسابقات به مدت 2 روز با حضور 14 تیم از استانهای اصفهان، کردستان، البرز، بوشهر، خوزستان، گلستان، گیلان، همدان، کرمانشاه، ایلام، آذر بایجان غربی و شرقی برگزار شد.
هدف از برگزاری این مسابقات استعدادیابی وزنه برداران نونهال برای حضور در المپیک 2024 است که در 2 آیتم تکنیک یک ضرب و 2 ضرب و همچنین آمادگی جسمانی، استیل و ساختار بدنی ورزشکاران وزنه بردار بود.
در این دوره از مسابقات به همه شرکت کنندگان مدل افتخار اهدا شد و 25 وزنه بردار نونهالان برتر به لحاظ استیل بدنی و تکنیک انتخاب شدند و به فدارسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران برای آماده سازی المپیک 2024 معرفی شدند.
در این مسابقات دیاکو صلاحی، شاهین مقصودی، محمدفربد جوانمردی و محمد حسین پور وهاب از استان کردستان
و ابوالفضل فتحی از استان آذربایجان شرقی به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.
شایان چاپاش، شایان احمدنژاد و مبین محی از آذربایجان غربی، محسن رحیمی، حسین حیدرپور، امیرعلی امیرآبادی و مهدی محسن پور از استان اصفهان و ابوالفضل حاجی پور و طاها نعمتی از استان البرز نیز نفرات برتر این مسابقات بودند.
همچنین محمدحسین خورد بین، امیرحسین شه نیائی برد خونی و امیرحسین مبارکی از استان بوشهر، امیرحسین دایلی، ابوالفضل کیانی و محمدمهدی نقدی پور از استان خوزستان و کامران ضیایی، احمدرضا سوخته سرایی و مهرشاد پیر مرادیان از استان گلستان و امیرحسین قربانی از استان گیلان و راژن روحانی از استان همدان 25نفر برتر این دور از مسابقات بودند.
مسابقات کشوری وزنه برداری نونهالان کشور روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در سالن شهید صفری بانه برگزار شد.
شهرستان بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج واقع شده و یکی از قطب های ورزش وزنه برداری در استان کردستان است.
خبرنگار: زینب طلایی/ **انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
7469/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.