زبیر حسین پناهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن ابراز خوشحالی از این اقدام بزرگ اظهار کرد: این موسسه مرکز استعدادیابی جوانان فعال و جویای نام در عرصه موسیقی خواهد شد.
به گفته وی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران تمام تلاش خود را برای همکاری و کمک به پیشرفت فعالیت های این موسسه و بروز استعدادهای جوانان شهرستان بکار می گیرد.
حسین پناهی افزود: این مجوز به شرکت تهیه و توزیع آثار صوتی 'نغمه های ماندگار' اجازه داده است تا نسبت به راه اندازی و فعالیت استودیوی سمعی و بصری با موضوع موسیقی و فعالیت تخصصی صدا برداری، ضبط آثار موسیقیایی با عنوان 'نغمه ماندگار کردستان' اقدام کند.
وی اضافه کرد: مدیر مسئول موسسه 'کامبیز اسدی' است که سابقه فعالیت حرفه ای ١٥ ساله در حوزه صدا و موسیقی دارد.
حسین پناهی با اشاره به اینکه این استودیو اولین استودیو موسیقی صدابرداری و ضبط آثار صوتی در شهرستان های استان کردستان است، گفت: این استودیو با رعایت اصول فنی، می تواند در رواج کارهای فرهنگی و خدمات دهی بیشتر به نهادها و هنرمندان کمک کند.
شهرستان کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج دارای بیش از 250 هنرمند در عرصه های مختلف است که 60 نفر از آنها در حوزه موسیقی فعال هستند، در حال حاضر 2 آموزشگاه موسیقی در کامیاران فعالیت می کنند.
خبرنگار: ژاله گرگانی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7349/9102
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.