به گزارش ایرنا، ارسطو گویلی شامگاه دوشنبه در حاشیه برگزاری شب فرهنگی کردستان در گفت و گو با خبرنگاران در برج میلاد اظهار کرد: تلاش می کنیم امسال هفته فرهنگی کردستان را در تهران یا دیگر شهرهای کشور برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه چنین برنامه هایی نقش مهمی در معرفی فرهنگ کردستان و جذب گردشگر دارد، یکی از اولویت های شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج را احداث دره گردشگری قشلاق - گریزه اعلام کرد.
گویلی به ساخت تلکابین آبیدر سنندج نیز اشاره کرد و یادآور شد: چند سرمایه گذار برای احداث این طرج گردشگری معرفی شده اند که پیشنهاد آنها در حال بررسی است.
وی اضافه کرد: همچنین قرار است چند سالن تئاتر و سینما نیز با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در سنندج ساخته شود.
عصو شورای شهر سنندج از ایجاد شهرداری الکترونیک در سنندج به منظور ایجاد نظم شهر و درآمد پایدار خبر داد و گفت: این طرح در استان های دیگر به طور ناقص انجام شده اما در سنندج کامل انجام می شود.
گویلی تاکید کرد: بحث کارآفرینی به موضوع کار کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر سنندج نیز اضافه خواهد شد و ایجاد کسب و کار برای جوانان از اولویت ها و برنامه های شورای شهر سنندج در دوره پنجم است.
به گزارش ایرنا، شب های فرهنگی کردستان با همکاری شهرداری و شورای اسلامی سنندج، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، خانه مطبوعات و انجمن موسیقی و با حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری بمدت 2 شب (19 و 20 شهریور) در برج میلاد تهران در حال برگزاری است.
استان کردستان با بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر جمعیت در غرب کشور واقع شده و دارای 10 شهرستان است.
خبرنگار: وریا کرمی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.