به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از مریوان، در سومین روز برگزاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان به ترتیب نمایش‌های «رهایی» کاری از کیوان رحیمی از مریوان در پارک شانو و «ویروس» کاری از سعید خیرالهی از دهلران در استادیوم، ساعت 10:30 اجرا می‌شود.

ساعت 11:30 نیز نمایش «گوش‌های پر حرف» کاری از حامد زارعیان از تهران، «تندیسی برای شهر» مختار محمدی از مریوان و «کلاه پهلوی و چادر قجری» کاری از ابوالفضل حاجی خانی از تهران به ترتیب در میدان سرباز، پارک شانو و استادیوم به اجرا در‌می‌آیند.

نمایش «گل گیدی» کاری از حبیب‌الله ناصری از میناب نیز نخستین اثری است که در روز سوم ساعت 16 در کنار دریاچه زریوار به نمایش عموم گذاشته می‌شود. نمایش «موسسه کاریابی» کاری از الهه پورجمشید از تهران نیز اثر بعدی است که در ساعت 16:45 در پارک دریاچه زریوار اجرا می‌شود.

در ساعت 17:30 نیز چهار نمایش « نوروز بل» کاری از محمدحسن صادق حسنی از لاهیجان در پارک دریاچه زریوار، «به جای ماهی» کاری از هتز طاهر از عراق در میدان سرباز، «این همه من» کاری از بلیغ‌فر از تهران در پارک شانو و «آرایشگاه صلواتی» کاری از دلارام ترکی از اصفهان در روستای نی به اجرا گذاشته می‌شود.

نمایش‌های «دیوار» کاری از افشین خدری از سنندج در کنار زریوار، «دخترک کبریتی» کاری از موسی هدایت از قروه در میدان باوه‌ره شی، «کوسه گلینی» کاری از مهدی صالحیار از تبریز در پارک شنه و «گیلدخت» کاری از آرزو علیپور از لاهیجان در روستای کانی دینار از دیگر آثاری است که ساعت 18:15 به نمایش در می‌آیند.

ساعت 19 نمایش‌های «آخرین مرزهای اشغال» کاری از سوران حسینی از مریوان در کنار دریاچه زریوار و «پهلوان ناپهلوان» کاری از ابراهیم حاج حیدری از تهران در مجاور زندان شهر مریوان اجرا می‌شود.

در همین ساعت آثار «باغ رویاها» کاری از امام حسن‌اف از کشور آذربایجان در روستای باوه ره‌شی، «درد دل روی خط حامل» کاری از مصطفی کولیوندی از دهلران در پارک زریان، «افسانه دیگ و کدو» از کرمانشاه در پارک کودک،«درخت زندگی» از آمل در روستای کانی دینار و «2 ثانیه» از فرانسه در پارک شانو به اجرا گذاشته می شود.

انمایش «شانو» از سقز در کنار دریاچه زریوار، «پادشاه نظافت» از برزیل در استادیوم، نمایش «بمانی زایی» از رشت در پارک شهروند، نمایش «دلقک دیوانه» از کشور اسپانیا در پارک شانو، نمایش «این مایه دردسر» از لرستان در پارک کودک و نمایش «اتالو» از تربیت حیدریه در میدان باوه ره‌شی در ساعت 19:45 به نمایش عموم در می‌آید.

همچنین نمایش‌های «گوش های پر حرف» از تهران، «همیار پلیس» از کیاشهر، «اکتشاقات باستانی» از مریوان و «هجوم خیال» از اصفهان به ترتیب در کنار زیوار، پارک گولان، پارک شهروند و پارک شانو در ساعت 20:30 به نمایش در‌می‌آید.

نمایش «مرغ دریایی» کاری لاروسلاو فدوریشین از اکراین ساعت 21 در کنار دریاچه زریوار اجرا می‌شود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 738843
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.