رئیس اداره نظارت و بازرسی کردستان گفت :از 11شهریور لغایت 17شهریور ماه سال جاری در مجموع 2 هزارو 301 مورد بازرسی در سطح استان انجام شده‌است.

به گزارش ایلنا،‌رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن‌ وتجارت کردستان با بیان این مطلب گفت: از 11شهریور لغایت17شهریور سال جاری در مجموع 2 هزارو 301 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار صورت گرفته است.

فرزاد سردارزاده با بیان کشف 95مورد تخلف در این بازرسی ها خاطر نشان ساخت: در این رابطه81 فقره پرونده برای واحد های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

وی افزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده‌ها در مجموع 588 میلیون و 173 هزارو 430ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده‌است .

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان اظهار داشت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 80 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 29 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سردار زاده در پایان یادآور شد: شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.