به گزارش ایرنا، ماموستا سید احمد سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته سروآباد اظهار کرد: مسلمانان بی دفاع و بی گناه میانمار به جرم ایمان به خداوند متعال قتل عام می شوند و کشورهایی که از دفاع حقوق بشر دم می زنند در برابر این جنایات سکوت کرده اند.
وی ادامه داد: قتل عام و کشتار مسلمانان میانمار در ادامه توطئه های شوم و شیطانی دشمنان علیه اسلام است که با حمایت کشورهای استکباری و صهیونیستی و سکوت برخی از دولت های اسلامی انجام می شود.
امام جمعه سروآباد اضافه کرد: امروز در بسیاری از کشورهای اسلامی به غیر از کشور عزیز ما، مسلمانان در فتنه و آشوب دشمنان گرفتار شده اند و به ناحق خون پاک آنها بر زمین ریخته می شود و حکومت و کشوری نیست که اعتراضی کند.
وی افزود: آنچه که امروز در جهان اسلام می گذرد، در نتیجه بی تدبیری سران حکومت های اسلامی و عدم اتحاد مسلمانان است و تا زمانی که مسلمانان اتحاد و وحدت نداشته باشند، دشمنان به توطئه های خود علیه آنها ادامه می دهند.
ماموستا سجادی در ادامه به گناه کبیره تهمت اشاره کرد و گفت: تهمت و افترا از گناهان کبیره است که دین اسلام و بزرگان دینی مسلمانان را از انجام آن بشدت نهی می کنند و انجام آن را موجب خشم خداوند بیان می کنند.
وی تاکید کرد: کسانی که به مردان و زنان مسلمان تهمت می زنند، اگر نتوانند آن را ثابت کنند، باید 80 ضربه شلاق به آنها زده شود تا باعث ترور شخصیت مسلمانان نشوند.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی بیش از52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
خبرنگار: فرزاد آداک ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.