معاون خدمات شهری شهرداری سنندج روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن عید سعید قربان 6 اکیپ خدمات شهری در محل فروش دام زنده در سطح شهر مستقر می شوند.
آرش رخزادی افزود: 6 نقطه ای که برای فروش دام زنده در نظر گرفته شده است، شامل شهرک بهاران (سه راه تانکر سازی)، شهرک مولوی روبروی جایگاه سی ان جی، کمربندی آبیدر (سه راهی تکیه و چمن)، بلوار دکتر حسینی (بازار چوب فروشان)، سه راه ثبت اسناد و میدان 12 فروردین است.
وی با بیان اینکه شهرداری فقط اجازه فروش دام در نقاط تعیین شده را می دهد گفت: اکیپ خدمات شهری در این ایام با حضور در محل های فروش دام نسبت به تنظیف و شستشوی محل اقدام می کنند.
**25 دستگاه اتوبوس برای جابجایی شهروندان در روز عرفه اختصاص یافت
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج با اشاره به اتخاذ تصمیمات ویژه ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم روز عرفه گفت: خدمت رسانی در این روز به منظور رفاه حال شهروندان و بهره مندی مسافران از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین جلوگیری از ترافیک سنگین انجام می شود.
شکور صلواتی افزود: سازمان اتوبوسرانی 25 دستگاه اتوبوس را برای جابجایی شهروندان در مسیر بهشت محمدی اختصاص داده است.
به گفته وی 20دستگاه اتوبوس در میدان انقلاب به سمت بهشت محمدی و پنج دستگاه نیز در پارک سوار ( ناصر خسرو) کار جابجایی شهروندان انجام می دهند.
وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده سازمان اتوبوسرانی در روز عرفه از ساعت 13 تا 19:30 نسبت به انتقال شهروندان در مسیر سازمان آرامستان بهشت محمدی اقدام می کند.
**15 دستگاه تاکسی و چهار دستگاه ون بصورت رایگان شهروندان را در داخل محوطه بهشت محمدی جابجا می کنند
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج نیز اعلام کرد: با توجه به ممنوعیت ورود خودروهای شخصی به داخل محوطه این سازمان در راستای رفاه حال شهروندان بویژه افراد سالمند تمهیدات لازم را انجام داده است.
عرفان فتحی افزود: در همین راستا 15 دستگاه تاکسی و چهار دستگاه ون به صورت رایگان داخل محوطه بهشت محمدی شهروندان را جابجا می کنند.
وی همچنین اظهار کرد: گشت های بازرسی سازمان تاکسیرانی در مسیرهای پرتردد و به خصوص در مسیرهای منتهی به بهشت محمدی و میادین اصلی جهت نظارت بر عملکرد تاکسی ها استقرار می یابد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج توصیه کرد: مردم در راستای کاهش و روانسازی ترافیک در روز عرفه از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده کنند.
شهر سنندج با حدود 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشاردهنده: امید بهمنی
7348/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.