علیرضا آئینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور تسریع در اجرای طرح ضربتی پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج، تمامی متقاضیان در صف انتظار به شعب درخواستی خود معرفی و دستورالعمل های تسهیل در عملیاتی شدن طرح مذکور به شعب زیر مجموعه ابلاغ شده است.
وی اضافه کرد: به هر یک از زوجین 100 میلیون ریال تسهیلات ازدواج با نرخ کارمزد چهار درصد و باز پرداخت 48 ماه تعلق می گیرد.
مدیر شعب بانک سپه استان کردستان گفت: تمامی متقاضیان ثبت نام کننده در سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بانک مرکزی تعیین تکلیف شده و وام قرض الحسنه ازدواج متقاضیانی که پرونده خود را تکمیل کنند، در مدت 72 ساعت پرداخت می شود.
آئینی با اشاره پرداخت تسهیلات قرض الحسنه نیز تاکید کرد: سال گذشته در مجموع بیش از 181 میلیارد ریال به یک هزار و 818 متقاضی پرداخت شده و امسال نیز یک هزار و 94 نفر به شعب مختلف بانک سپه معرفی شده است.
وی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون در مجموع 59 میلیارد ریال تسهیلات به 594 متقاضی وام قرض الحسنه ازدواج پرداخت شده است.
به گزارش ایرنا، بانک سپه با بیش از 93 سال سابقه در زمینه ارائه خدمات بانکی، دارای یک هزار و 800 شعبه در داخل کشور و چندین شعب بین المللی در کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه و انگلستان است.
خبرنگار: عبدالله رحمانی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
3020/ 9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.