به مناسبت هفته دولت و در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، امروز تفاهم نامه ی همکاری میان استاندارد و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کردستان منعقد شد.

به گزارش ایلنا، مدیرکل استاندارد استان کردستان ضمن انعقاد تفاهم نامه میان استاندارد و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کردستان، رسالت خود را ترویج و تدوین استاندارد میان اقشار مختلف جامعه اعلام کرد. 

منصور لهونیان در این مراسم با اشاره به اهمیت ارتباط و همکاری استاندارد و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار کرد: این دفتر حلقه ارتباطی در راستای تبادل اطلاعات، انعکاس نیازها و هر گونه تعامل لازم در چارچوب اجرایی نمودن تفاهم نامه مشترک همکاری میان دو دستگاه است.

مدیرکل استاندارد استان کردستان، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف راه اندازی این دفاتر، تقویت و ترویج فرهنگ استاندارد در سطح جامعه است.

لهونیان تاکید کرد: در راستای اجرای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و پیرو مصوبات شورای استاندارد استان و شورای سیاست گذاری تدوین و ترویج استاندارد و ایجاد تعامل اداره کل با دستگاه های اجرایی استان مقرر شد، دفاتر ارتباط با استاندارد راه اندازی و تفاهم نامه ای میان استاندارد و دستگاه های ذیربط منعقد شود.

وی، ترویج و تدوین استاندارد را  از رسالتهای مهم این سازمان اعلام کرد و گفت: در راستای تحقق شعار امسال، وظیفه ی سنگینی که بر عهده ما نهاده شده به تنهایی نمی تواند به نتیجه برسد و تعامل و همکاری دیگر ارگانها، سازمان ها  و مراکز علمی را می طلبد.

مدیرکل استاندارد استان کردستان خطاب به آزمایشگاه فنی و  مکانیک خاک افزود: برای دستیابی به ترویج و تدوین استاندارد، می توان از بستر و ظرفیت های آزمایشگاه ها  استفاده کرد.

در پایان تفاهم نامه همکاری بین استاندارد و آزمایشگاه امضاء شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.