همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار شهرستان بانه، معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی، واحد "داوین چوب بابوس گستر" در شهرک صنعتی بانه افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در ارتباط با این پروژه گفت: این واحد با تولید کابینت از چوب و اوراق فشرده چوبی، انواع کمد،کتابخانه، قفسه و فایل و کانتر با سرمایه‌گذاری 13 میلیارد و 80 میلیون ریال احداث شده است.

پیمان الماسی با اشاره به اینکه این واحد ظرفیت تولید 150 تن و 6 هزار عدد کابینت از چوب و اوراق فشرده چوبی، انواع کمد، کتابخانه، قفسه و فایل و کانتر را دارد، بیان کرد که برای 10 نفر اشتغال‌زایی کرده و با افزایش ظرفیت تولید امکان ایجاد اشتغال برای افراد بیشتر وجود دارد.

وی تصریح کرد: این واحد تولیدی با  اعتبار بالغ بر 13 میلیارد و 80 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است که از تسهیلات بانکی هم استفاده نکرده است.

الماسی با اشاره به توانمندی این واحد و استفاده از تکنولوژی برتر و بهره بردن از ایده های نو می‌تواند در آینده‌ای نزدیک و با استفاده از روش‌های مختلف بازاریابی سهم مناسبی از بازار استان و کشور را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.