به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، علیرضا کاظمی در جلسه بررسی بهسازی و آسفالت معابر، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از ابتدای سال جاری مقرر شد که بخش قابل توجهی از معابر و محلاتی که از تعهدات سال گذشته بود بهسازی و آسفالت شود.

وی افزود: خوشبختانه با ورود پیمانکار بخش خصوصی بسیاری از معابر و خیابان‌های سطح شهر تاکنون بهسازی و آسفالت شده است.

سرپرست شهرداری سنندج عنوان کرد: تا پایان فصل عمرانی سال جاری کمتر از دوماه باقی مانده که باید با برنامه ریزی و براساس اولویت مابقی محلات سطح شهر آسفالت شود.

وی افزود: براساس قرارداد منعقد شده با پیمانکار مقرر شده که جدول گذاری محلات و خیابان‌های سطح شهر توسط شهرداری مناطق و کار زیر سازی این معابر هم توسط سازمان خدمات موتوری انجام گیرد و پیمانکار طرف قرارداد با این شهرداری هم نسبت به بهسازی این معابر اقدام کند.

کاظمی اعلام کرد: شهرداری مناطق باید لیست معابری که در اولویت بوده و همچنین مشکل تاسیساتی ندارند به معاونت فنی ارسال کند تا این معاونت هم بر اساس جدول زمان بندی به پیمانکار مربوطه جهت آسفالت ابلاغ کند.

وی با بیان اینکه محدویت اجرایی برای آسفالت معابر نداریم، اعلام کرد: در صورت آماده بودن معابر و عدم مشکل تاسیساتی پیمانکاران طرف قرارداد با این شهرداری آماده پخش 50 هزار تُن آسفالت را دارند.

سرپرست شهرداری سنندج عنوان کرد: بسیاری از محلات سطح شهر دارای شیب تند و صعب العبوری بوده بنابراین آسفالت این محلات باید بصورت دستی صورت گیرد که بسیار زمانبر است.

وی گفت: با هدف تسریع در اجرای آسفالت و بهسازی معابر پیمانکاران طرف قرارداد از نظر مالی تامین می‌شوند تا بتوانیم به تعهدات خود در خصوص بهسازی محلات جامه عمل بپوشانیم.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 726471
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.