به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام احمد حاتمیان روز یکشنبه در کارگاه آموزشی آشنایی با فرق و مذاهب اسلامی در سنندج با اشاره به توطئه های همیشگی دشمنان برای برهم زدن اتحاد و وحدت میان مسلمانان بر تقویت عناصر وحدت و همگرایی در جامعه تاکید کرد.
وی بابیان اینکه جهان اسلام دارای گستردگی و گرایشات دینی و مذهبی است ادامه داد: شاهد فرقه های زیادی هستیم که بر باور و اعتقاد ما نیستند و این ضروری است نحوه روبرو شدن با این فرقه ها آگاهانه باشد.
وی با اشاره به اینکه باید بر اساس مبانی دینی و قرآنی رفتار کرد، افزود: لازم است تعاملات اجتماعی و نوع برخوردهایمان بر اساس دین، قرآن، آموزه های وحیانی و یافته های شریعت نبوی باشد.
مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: کارگاه آموزشی آشنایی با فرق و مذاهب اسلامی یکی از اولویت های سازمان تبلیغات اسلامی است که در استان های مختلف کشور برای کارشناسان فرهنگی برگزار می شود.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این کارگاه اظهار کرد: کارشناسان فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های استان باید با آشنایی کامل با ادیان و فرق و مذاهب بتوانند به تحلیل در این مورد بپردازند.
حجت‌الاسلام مختار کرمی اظهار کرد: پژوهش، مطالعه، تفکر و نوشتن، مولفه های مهم و اثرگذاری است که کارشناسان فرهنگی باید به آن مسلط باشند.
وی تاکید کرد: آشنایی با فضای مجازی و رصد مطالب فرهنگی و دینی در استان مورد توجه کارشناسان فرهنگی قرار گیرد.
خبرنگار:افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: امید بهمنی
7348/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.