به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سقز، سخنگوی شورای اسلامی دوره پنجم شهر سقز در مورد برگزاری این نشست، گفت: معبر سازی با بتن در کوچه های حاشیه ی شهر با تعیین حداقل چهار جبهه کاری، امکان سنجی پیاده راه نمودن خیابان آزادی و ساماندهی تعدادی از دستفروشان شبانه در سطح شهر حدفاصل ساعت ۲۲ الی 1 بامداد، شروع بکار آسفالت پروژه های نیم کاره مصوب سال 96 همچون: خیابان های سرچنار، تازه آباد و.. ؛ ادامه عملیات تکمیل نمودن سالن نیمه کاره ستاد بحران واقع در بهارستان و... از جمله برنامه های کاری مدنظر شورای شهر برای سالجاری می باشد که در این نشست مطرح و بر اقدامات اجرایی لازم تاکید شد
امیر زارع زاده با اشاره به اهمیت و پتانسیل های رودخانه مرکزی سقز و ضرورت بالفعل نمودن این استعداد ها در جهت تقویت مولفه های اقتصادی و بهره برداری توریستی و فرهنگی از این ظرفیت، بیان داشت: ساخت مجموعه توریستی، رفاهی، خدماتی و سکونتی(پلاژ و کمپ چادر )در حاشیه رودخانه با مشارکت سرمایه گذار و بررسی امکان جلب مشارکت نهادهای دولتی و نظامی مانند سپاه باتوجه به بضاعت ماشین آلاتی و توان فنی آنها و...، ساماندهی و جانمایی مکانی برای جمعه بازار فعلی سقز از دیگر برنامه های کاری شورای شهر سقز در این دوره است.

وی افزود: با اشاره به اینکه نیروی انسانی هر سازمانی یکی از مهمترین سرمایه آن نهاد برای پیشبرد امورات آن می باشد که تصمیم گیری در مورد چگونگی پرداخت بخشی از معوقات پرسنل شهرداری تا قبل از عید قربان از دیگر اولویت های مدنظر شورای شهر و شهرداری سقز است.

در این نشست سرپرست و معاونین شهرداری سقز ضمن تشریح وضعیت فعلی سازمان و اقدامات صورت گرفته تاکنون، به ارائه نظرات، پیشنهادات و راهکارهای خود درباره مسائل مطرح شده در جلسه مذکور، پرداختند.

شایان ذکر است: مهندس امین زاده رئیس نظام مهندسی جهت همکاری های لازم با شورای شهر و شهرداری نیز در این نشست حضور داشت و برای تعامل و همکاری های لازم اعلام آمادگی نمود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 725706
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.