به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان در این آیین اظهار کرد: احداث مخزن ذخیره بتنی 500 متر مکعبی، اجرای خط انتقال آب به قطر 300، 250 و 400 میلیمتری به طول یک هزار و 200 متر و احداث و تجهیز یک باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 350 لیتر بر ثانیه از مشخصات این طرح است.
محمدحسین محمدی یادآور شد: اعتبار این طرح از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب شهری مریوان تامین و هزینه شده است.
وی تاکید کرد: هدف از اجرای این طرح، افزایش ظرفیت ذخیره و انتقال آب مورد نیاز محلات چهار باغ و تکیه شهر مریوان با 12 هزار مشترک و همچنین تامین آب مناطق تحت پوشش مخازن مذکور است.

** بهره برداری از طرح ایجاد تاسیسات تامین و آبرسانی شهرکانی دینار
بهره برداری از طرح ایجاد تاسیسات تامین و آبرسانی شهرکانی دینار در شهرستان مریوان نیز روز شنبه همزمان با سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار کردستان آغاز شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان در این آیین گفت: طول خط این پروژه 4 هزار و 350 متر و هزینه احداث آن 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ایی بوده است.
محمدحسین محمدی با بیان اینکه هدف از احداث این طرح، افزایش ظرفیت ذخیره دبی و فشار آب در شهرکانی دینار است، ادامه داد: حفر چاه عمیق 60 متری، احداث مخزن ذخیره بتنی هزار متر مکعبی و اجرای خط انتقال به قطر 250 و 160 میلیمتری، از جمله مشخصات این پروژه است و آب شرب مورد نیاز 12 هزار نفر از ساکنان شهر کانی دینار را تامین می کند.
شهر مریوان با 151 هزار و 188 نفر جمعیت در 130 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.
خبرنگار: وریا کرمی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.