فرماندار شهرستان سروآباد گفت: با زمین اهدایی از سوی جمعی از خیرین در آینده نزدیک در روستای دزلی کتابخانه احداث خواهد شد.

به گزارش ایلنا، علی مفاخری در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی که با حضور فرماندار در فرمانداری برگزار شد، افزود: باید مردم را نسبت به امر مقدس کتابخانه سازی و تجهیز کتابخانه های شهرستان ترغیب کرد.

 مفاخری با توجه به جمعیت شهرستان کتابخانه های موجود کافی است، گفت: با اهدا زمین از طرف خانواده معظم شهید ناصح محمدی جهت احداث کتابخانه انشالله در آینده نزدیک در روستای دزلی کتابخانه احداث می‌شود.

صولتی رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان سروآباد نیز در این جلسه اظهار داشت: از مهمترین فعالیت های اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سروآباد در چند ماه اخیر همکاری در برگزاری دوره نهضت روشنگری با شورای امر به معروف بخش اورامان،همکاری در برگزاری همایش سبک زندگی و ازدواج با سایر ادارات سطح شهرستان به شمار می رود.

وی همکاری در برگزاری همایش گرامیداشت شاعر بلندپایه اورامان صیدی اورامی،اجرای جشنواره نقاشی و کتابخوانی رضوی در سطح شهرستان همزمان با سراسر کشور و برگزیده شدن نه نفر از اعضای کتابخانه ها در سطح استان و شهرستان،اهدای مجلات و نشریات به اصناف مختلف سطح شهر سروآباد جهت مطالعه را از دیگر اقدامات کتابخانه عمومی شهرستان ذکر کرد.

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان سروآباد عنوان کرد: تعمیر و نوسازی کتابخانه عمومی شهیدملامحمد ذبیحی بیساران بمدت هفتاد روز کاری با هزینه ای بالغ بر ١٤٥ میلیون تومان و مبلغ ۱۵ میلیون تومان توسط خیر سروآبادی جناب آقای ذبیحی به کتابخانه عمومی روستای بیساران اهدا شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.