به گزارش خبرآنلاین از سقز، سومین جلسه شورای اداری شهرستان سقز با محوریت پیشگری از اعتیاد و مردمی کردن مبارزه با مواد مخدر و برنامه ریزی هفته دولت برگزار شد.
امام جمعه سقز ماموستا حسینی در این جلسه با اشاره به اینکه مسئولان باید همواره تقوای الهی داشته و در خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند،گفت: اشتغال زایی و رونق اقتصادی باید دغدغه اصلی آنان باشد
معاون استاندار کردستان و فرماندار ویژه شهرستان سقز نیز در این جلسه، گفت: در هفته دولت 63 طرح با اعتبار 11 و نیم میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد.
ورمقانی با اشاره به لزوم تشریح دستاوردهای دولت از سوی مسئولان، گفت: ارتباط بیشتر مردم و مسئولان، باعث اعتماد بیشتر شهروندان به ادارات، ارگان ها و سازمان ها می شود.
وی خاطر نشان ساخت: مسئولان ادارات با اصحاب رسانه ارتباط داشته باشند و در برابر انتقاد منصفانه رسانه ها، ترسی به دل راه ندهند
ورمقانی اظهار داشت: انتقاد با تخریب فرق دارد و انتقاد سازنده باعث اصلاح امور خواهد شد.
فرماندار سقز یادآور شد: آستانه تحمل مدیران شهرستان سقز در برابر انتقاد، بالاتر رفته است و خبرنکاران نیز با نقد منصفانه، در راستای آگاه سازی جامعه بیشتر تلاش کنند
ورمقانی تکریم ارباب رجوع را بخشی از حقوق شهروندی عنوان کرد و گفت: مسئولیت یک تکلیف است و مسئولی که حب خدمت نداشته باشد، شکست می خورد.
سپس فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سقز در این جلسه بر اهمیت پیشگری از اعتیاد و مردمی کردن مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: ابتذال و شیوع مواد مخدر، دو برنامه گسترده بیگانگان برای ناکارآمد کردن بدنه اجتماع است.
سرهنگ تجاری گفت: پدران و مادران، مواظب فرزندانشان باشند و قدرت نه گفتن را به آنان بیاموزند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 721361
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.