مدیرکل کمیته امداد کردستان با بیان اینکه توجه به مناطق محروم باید در اولویت خدمت باشد، گفت: توجه به کرامت انسانی و تکریم ارباب رجوع باید مورد توجه باشد و با حفظ عزت و شخصیت مددجویان در ارائه خدمات به این اقشار تلاش کرد.

به گزارش ایلنا، محمد رسول شیخی زاده در  تودیع و معارفه مدیرکل امداد شهرستان کامیاران با بیان اینکه این نهاد رابط بین نیازمندان، دستگاه های مختلف، مردم  و خیران است، افزود: ترویج سنت های حسنه الهی رسالت اصلی کمیته امداد است.

وی ضمن بیان اینکه خدمت به هم نوع بسیار باارزش و مهم است، اظهار داشت: در نظام اسلامی هم از منظر حکومتی و هم مردم به خدمت در جامعه بسیاراهمیت داده شده است.

شیخی زاده با بیان اینکه امانتداری یکی از شاخص های اصلی کمیته امداد است  و تعهد در کار نیز از ویژگی های نیروی انسانی این نهاد است، گفت: اهمیت و ارزش نیروی انسانی در سازمان مهم است ومنابع انسانی به عنوان یک سرمایه اجتماعی در توسعه و خدمت به جامعه موثر است.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان درادامه با اشاره به اینکه اعتمادسازی و مردمی کردن این نهاد بدون پشتوانه و مشارکت مردم امکان پذیر نیست و کمیته امداد در جهت رفع فقر و محرومیت زدایی به کمک مردم و خیران نیاز دارد، اعلام کرد: کار در این نهاد امدادی است و شب و روز نمی شناسد و مدیر کمیته امداد باید در صف اول خدمت باشد و  کار و تلاش هدفمند را در اولویت قرار دهد.

شیخی زاده ضمن بیان اینکه توجه به مناطق محروم باید در اولویت خدمت باشد، افزود: توجه به کرامت انسانی و تکریم ارباب رجوع باید مورد توجه باشد و با حفظ عزت و شخصیت مددجویان در ارائه خدمات به این اقشار تلاش کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان گفت: این نهاد در کنار کمک به رفع فقر مادی مددجویان به رفع فقر فرهنگی نیز توجه ویژه می کند و به کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از فقر کمک می کند.

  در پایان مراسم از خدمات مرتضی پوریا ، مدیر سابق  کمیته امداد این شهرستان تقدیر و  به جای وی علیرضا خوشبخت، مدیر سابق کمیته امداد شهرستان قروه به عنوان مدیر جدید  شهرستان کامیاران منصوب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.