فرماندار شهرستان دهگلان با بیان اینکه آزادگان نماد مقاومت، ایثار و ایستادگی ملت ایران هستند، گفت: دشواری، صبر و استقامت عزیزان آزاده در طول دوران طاقت فرسای اسارت باعث خلق حماسه های جاودان و ماندگار شد.

به گزارش‌ایلنا، یحیی‌نظری در دومین جلسه شورای اداری‌هنرستان دهگلان ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت، گفت: هفته دولت زمانی مناسب برای ارائه عملکرد دولتمردان و اطلاع رسانی به مردم است و تمام مدیران دستگاه اجرایی باید عزم ملی، دینی و میهنی خود را برای خدمت خالصانه و بی‌منت به مردم که کانون اصلی قدرت نظام هستند، جزم کنند.

وی با بیان اینکه آزادگان نماد مقاومت، ایثار و ایستادگی ملت ایران هستند، اظهار داشت: دشواری، صبر و استقامت عزیزان آزاده در طول دوران طاقت فرسای اسارت باعث خلق حماسه‌های جاودان و ماندگار شد.

نظری با اشاره به شیطنت‌ها و توطئه‌های حامیان استکبار در منطقه گفت: قطعاً انسجام و حرکت در مسیر فرمایشات رهبری بیش از هر زمان دیگری نیاز است و باید با «وحدت و یکدلی» در خدمت به مردم گام برداریم.

فرماندار شهرستان دهگلان با اشاره به تأکیدات معظم ‌له مبنی بر اینکه از حرف مخالفان برآشفته نشویم؛ خطاب به حاضرین در جلسه تصریح کرد: باید بین مردم باشیم؛ حرف‌های آنان را گوش بدهیم و شفافیت در اقدامات و توجیه افرادی که به ما مراجعه می‌کنند ضروری است.

نظری با بیان اینکه مردم پشتوانه عظیم نظام هستند؛ گفت: باید قدر مردم را بدانیم و از مراجعات آنها برآشفته نشویم و در چارچوب قانون پاسخگوی مشکلات آنان باشیم.

نظری در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مشکلات شهرستان افزود: همه دستگاه‌های اجرایی در حد توان خود در برطرف کردن معضل بیکاری، ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی مردم همت و تلاش کنند و مدیران شهرستان دهگلان منویات رهبر معظم انقلاب را سرمشق کارهای خود قرار بدهند

وی اظهار کرد: مدیران اگر منویات رهبر معظم انقلاب را سرمشق کارهای خود قرار بدهند رضایت‌مندی مردم ایجاد می‌شود و این نتیجه ارزشمند به اقتدار نظام کمک می‌کند.

فرماندار شهرستان دهگلان گفت: ادارات شهرستان در هفته دولت برای بیان خدمات ارائه شده از تمام امکانات از جمله رسانه‌ها، نصب بنر و ارتباط چهره به چهره با مردم و NGOها استفاده کنند.

فرماندار شهرستان دهگلان خاطر نشان کرد: لازم است مدیران، ردیف‌های بودجه را مطالعه کنند تا سهم این شهرستان با توجه به جدیدالتأسیس بودنش بهتر دیده شود.

وی تأکید کرد: برخی ادارات باید جدی‌تر طرح‌های عمرانی از جمله پروژه‌های روستایی، آبرسانی و  ورزشی را پیگیری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.