گارکاه یک روزه توجیهی_آموزشی اصول و مبنای سواری با حضور استاد مهدی جمشیدخانی از افتخارات سوارکاری ایران و از اساتید فدراسیون سوارکاری در باشگاه شاسوار سنندج برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این کارگاه یک روزه که توسط کمیته آموزش هیئت سوارکاری کردستان برگزار شد، جمشیدخانی مبانی و مقدمات قوانین مربیگری را به‌صورت تئوریک و عملی به شرکت کنندگان آموزش داد.

براساس این گزارش، تعداد ۳۰ نفر از علاقمندان به اصول مربیگری در این کارگاه حضور داشتند. استاد جمشیدخانی سطح کلاس و میزان هوش و علاقه شرکت کنندگان را در حد مناسب و توصیف و راه موفقیت هیات ها را تداوم برنامه های آموزشی عنوان کرد.

استاد مهدی جمشیدخانی متولد اسفند سال 1321 است و از سال 1335 زیر نظر آقای واحه میلکیان یادگیری اسبداری و سواری کلاسیک خود را آغاز کرد.

وی در سال 1341 در اولین مسابقه پرش با اسب به عنوان سوار مبتدی شرکت کرد و از سال 1342 به عنوان شاگرد نزد مرحوم استاد اسماعیل خان نشاطی پذیرفته شد و آخرین مسابقه رسمی او به قهرمانی در مسابقات کشوری در سال 1358 برمی گردد.

ترجمه و تدوین بیش از 18 جلد کتاب و 23 فیلم آموزشی درباره تربیت اسب و آموزش سوارکار، تدریس در دانشگاه جامع علمی-کاربردی به مدت 15 سال ، ریاست کمیته آموزش فدراسیون و تدریس در کلاس های مختلف آموزشی فدراسیون سوارکاری کشور و هیأت های ورزشی استان ها، سرمربی تیم های ملی، آموزش تعداد زیادی از سوارکاران و مربیان حال حاضر جامعه سوارکاری، کسب مدال برنز بازیهای آسیایی هیروشیما، کسب مدال طلای مسابقات پرش با اسب جام ریاست جمهوری، کسب مدال نقره پرش با اسب چین و عضو هیأت علمی اولین کنگره بین المللی علمی و اسبداری بخشی از افتخارات مهدی جمشید خانی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.