مدیرکل آموزش و پرورش کردستان‌گفت: دانش‌آموزان استان با کسب 5 مدال رنگارنگ و دو مقام تیمی برتر کشوری در سی و چهارمین دوره مسابقات شنای دانش‌آموزی خوش درخشیدند.

به گزارش ایلنا، رشید قربانی با اعلام این خبر گفت: در دوره ابتدایی، دانش آموز آرین خازه در دو ماده 50 متر آزاد و 50 متر پروانه توانست دو مدال ارزشمند طلا و عنوان اول کشوری را از آن خود کند.

وی افزود: همچنین در دوره ابتدایی آکام طهماسبی در ماده 50 متر قورباغه  و 100 متر قورباغه مقام سوم را از آن خود کرد و پارسا بطی نیز در ماده 50 متر آزاد مقام سوم کشوری را به دست آورد.

به گفته قربانی در دوره متوسطه اول پسران نیز آرین صلواتی توانست در ماده 200 متر مختلط انفرادی و ماده 50 متر پروانه عنوان سوم این دوره از رقابت ها را کسب کند .

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: همچنین در دوره ابتدایی  دانش آموزان آرین خازه، پارسا بطی، آکام طهماسبی و بهیاد بهمنی در ماده 4 در 50 متر مختلط تیمی مقام سوم و در ماده 4 در 50 متر آزاد تیمی نیز مقام دوم را به دست آوردند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در پایان‌ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به جامعه دانش‌آموزان و فرهنگیان استان از تلاش و زحمات کلیه عوامل اجرایی، مربیان ، سرپرستان و دست اندرکاران امر تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است سی و چهارمین دوره مسابقات شنای دانش آموزی از 18 لغایت 22 مرداد ماه سال جاری و با حضور 24 استان کشور به میزبانی شهرکرد برگزار شد و تیم استان کردستان در دوره متوسطه اول با مربیگری آرام هارونی و سرپرستی جمال صوفی و در دوره ابتدایی با مربیگری سردار قادری و سرپرستی آرمین فیضی در این دوره از رقابت ها شرکت کرد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.