به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در جلسه حل مشکلات سرمایه گذاری شهربازی 'فامیلی لند' شهر سنندج، افزود: تمامی نهادها و دستگاه ها باید در راستای تکریم سرمایه گذاران و حل مشکلات آنان تلاش کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.
وی استان کردستان را استانی محروم و دارای زیر ساخت های فراوان عنوان کرد و گفت: تولید و اشتغال با روی کار آمدن سرمایه گذاران بخش خصوصی تحقق پیدا می کند و بنده به عنوان استاندار از سرمایه گذاران حمایت خواهم کرد و انتظار دارم تمامی نهادها این حمایت را داشته باشند.
استاندار کردستان در ادامه وقف را فرصتی مغتنم برای توسعه جامعه دانست و اظهار کرد: بهره برداری از اراضی موقوفه و اجرای امینانه نیت واقفان در راستای توسعه استان و حل نیازمندی های مردم محروم بسیار تاثیرگذار است.
وی تاکید کرد: تمامی نهادها باید بر روی اراضی موقوفه حساس باشند چرا که وقف نه تنها یک اولویت قانونی بلکه یک وظیفه و حساسیت شرعی دارد و حق و حقوق اراضی موقوفه باید محفوظ بماند و به آن آسیب و تصرفی وارد نشود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان نیز در این نشست گفت: حفظ اراضی موقوفه و جلوگیری از تصرف آن باید در راس فعالیت همه نهادها قرار بگیرد و قبل از هرگونه فعالیت عمرانی از اوقاف استعلام گرفته شود.
حجت الاسلام مصطفی نوروزی ادامه داد: اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان از هرگونه سرمایه گذاری در اراضی موقوفه حمایت خواهد کرد اما هرگونه اقدامی باید در راستای قانون و مقررات و با اخذ مجوزهای لازم و به صورت پاک و حلال انجام شود.
پروژه گردشگری مشارکتی و تفریحی خانواده (family land) در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع در سه طبقه با برآورد 60 میلیارد ریال اعتبار و اشتغال زایی برای 117 نفر به صورت مستقیم و غیرمستیم در حال ساخت است.
این پروژه شامل بخش های شهربازی سرپوشیده مدرن، سالن بولینگ، سالن جشن تولد، صحن خوراک بین المللی (food court) ، رستوران، بام سبز روباز (roof garden)، مجموعه سینماهای 9 بعدی، فینگر فود- بوفه، کافی شاپ و سالن نقاشی کودکان است.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.