به گزارش خبرنگار ایرنا، فریدون یاسمی روز شنبه در دیدار با استاندار کردستان با بیان اینکه در این مدت روزانه 510 هزارمترمکعب CNG در استان مصرف شده است افزود: این افزایش پنج درصدی در مصرف CNG در منطقه موجب کاهش مصرف 47 میلیون لیتری بنزین در استان و توجه به حفاظت از محیط زیست و استفاده از سوخت پاک شده است.
وی ادامه داد: با برنامه ریزی و تلاش کارشناسان منطقه جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و افزایش زیر ساخت های سوخت رسانی و بهینه سازی مصرف سوخت، افزایش تعداد جایگاه های C.N.G استان نیز در اولویت برنامه های این منطقه است.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون 52 باب جایگاه CNG در استان با 322 نازل فعال سوختگیری، به شهروندان خدمات ارائه می دهند اظهار کرد: با احداث 2 باب جایگاه دیگر در سطح منطقه تعداد جایگاه های CNGاستان به 54 باب افزایش می یابد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان در ادامه با اشاره به شرایط جغرافیایی و کوهستانی بودن و کمبود زمین در سطح استان، تلاش و برنامه ریزی منطقه را بر استفاده کامل و بهینه از ظرفیت کامل جایگاه های منطقه عنوان کرد.
وی افزود: در چند ماه اخیر و با هماهنگی، تعامل و برگزاری جلسات مشترک با مالکان، بهره برداران و شهرداری های استان، بیش از 98 درصد جایگاه های CNG گواهینامه استاندارد را دریافت کرده اند.
یاسمی اظهار کرد: یکی دیگر از سیاست های شرکت فرآورده های نفتی منطقه، جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای احداث و بهره برداری از جایگاه های CNG بوده و کارمزد ویژه به سرمایه گذاران در این بخش پرداخت می شود.
هم اکنون در استان کردستان 66 باب جایگاه عرضه فراورده های نفتی و 52 باب جایگاه CNG وجود دارد.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.