به گزارش ایرنا رقابت های کیک بوکسینگ (AIKIA) قهرمانی دختران سراسر کشور با حضور 243 فایتر در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد و شرکت کنندگان به مدت 2 روز در اوزان مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.
کردستان با 10 فایتر در این رقابت ها حضور پیدا کرد و توانست هشت مدال طلا، نقره و برنز را کسب کند.
در رده سنی نوجوان وزن منفی 38 کیلوگرم عسل رشیدنژاد، منفی 46 کیلوگرم آرینا محمدزاده، منفی 55 کیلوگرم میترا شهسواری و مثبت 55 کیلوگرم نارین بهرام پور موفق به کسب نشان برنز شدند و در وزن منفی 46 کیلوگرم همین رده ویدا میرزایی نشان نقره را به گردن آویخت.
در وزن منفی 60 کیلوگرم رده سنی جوانان الناز رضازاده صاحب گردن آویز نقره شد، گلناز صانعی در منفی 65 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان توانست بر سکوی دوم بایستد و نشان نقره را از آن خود کرد و نگین قادرزاده در وزن مثبت 75 کیلوگرم همین رده تنها نشان طلا تیم کردستان را بدست آورد.
تیم کردستان با سرپرستی سیمین فرجی و با مربیگری فریبا امینی در این مسابقات حضور پیدا کرد.

** سنندج و مریوان قهرمان رقابت های کونگ فوتوآ سنتی کردستان شدند
چهاردهمین دوره رقابت های کونگ فو سبک توآی سنتی قهرمانی استان در اوزان مختلف 2 رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد.
در این مسابقات 170 کونگ فوکار نونهال و نوجوان از شهرستان های تابعه استان حضور داشتند و مبارزه های خود را در سالن 1200 نفره سریش آباد به نمایش گذاشتند.
در پایان این رقابت ها در رده سنی نونهالان متین هادی، ماهان قوامی، احمد رحیمی، حسام الدین کرمی، فرشاد رضایی، آریان حاجی میرزایی، کارن زمانی، آرام دارابی، ماهان زارعی و ماردین احمدی عناوین نخست را به خود اختصاص دادند.
در این بخش، تیم سنندج (الف) مقام اول را کسب کرد و تیم های سنندج (ب) و مریوان به ترتیب دوم و سوم شدند.
همچنین در رده سنی نوجوانان، سینا خانی، میلاد شریعتی، سوران رحیمی، ماهان حاجی میرزایی، سروک باژدان، کارو براری، حسین عالی نژادیان، حیدر نصری، شادمان فتاحی و محمد آلتونی مقام های اول را بدست آوردند.
شهرستان مریوان عنوان اول تیمی بخش نوجوانان را از آن خود کرد، سنندج (الف) بر سکوی دوم ایستاد و تیم قروه نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

**حضور رئیس سازمان لیگ فوتسال کشور در سقز
رئیس سازمان لیگ فوتسال کشور برای بررسی امکانات سقز برای میزبانی مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم کشور در این شهرستان وارد این شهر شد.
کاظم سلیمانی در دیدار با سرپرست اداره ورزش و جوانان، جمعی از پیشکسوتان حوزه ورزش فوتبال و فوتسال و معاون برنامه ریزی فرماندار سقز گفت: حساسیت بازی های لیگ دسته دوم با لیگ برتر هیچ فرقی ندارد.
وی اضافه کرد: همه تیم های صعود کننده برای میزبانی برگزاری مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم کشور، درخواست دادند که در نهایت درخواست سقز با در نظر گرفتن شرایط و سابقه برگزاری مسابقات در رشته های دیگر مورد موافقت واقع شد.
وی از سالن 2 هزار نفره شهید آبدرم سقز هم بازدید و با اشاره به استقبال گسترده مردم از این مسابقات ، این مکان را برای برگزاری مسابقات مناسب توصیف کرد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان سقز هم با اشاره به موفقیت های رشته ورزشی فوتبال فوتسال این شهرستان، اظهار کرد: تیم فوتسال آروین سقز در لیگ برتر جوانان کشور حضور دارد.
فرزاد خاکی، با تشکر از فدراسیون فوتسال کشور برای قبول درخواست میزبانی فوتسال لیگ دسته دوم کشور در سقز، افزود: مردم این شهرستان ، ورزش دوست هستند و سقز میزبان مسابقات در سطح بین المللی بوده و برای میزبانی مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم کشور هم آماده است.
فریبرز اولیایی، معاون برنامه ریزی،اداری و مالی فرماندار سقز هم از پشتیبانی و آمادگی اداره های شهرستان برای برگزاری مطلوب این مسابقات خبر داد.
مرحله پایانی مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم کشور از روز 15 مرداد ماه در سقز آغاز می شود و به مدت 6 روز ادامه خواهد داشت.
7355/7249/6108
**خبرنگاران: وریا کرمی و ابراهیم محمدحسینی
**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.