به گزارش خبرنگار ایرنا، بر اساس اطلاعیه مشترک هیئت های نظارت و اجرائی هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی شهرستان های سقز و بانه، که نسخه ای از آن به ایرنا ارسال شده، نتایج شمارش آرای ماخوذه در رشته های شش گانه به شرح زیر اعلام شده است.
در گروه پزشکی، به ترتیب محمد سرکوت غوثی، مهران اردلان، علیرضا رضائی، فرخ محمودی، شهروز ناهید و هاجر حسینی بیشترین رای را کسب کرده اند.
در گروه های دندانپزشکی، محمد فتحی در گروه داروسازی، علی اسماعیل زاده بوکانی، در گروه مامایی، شیدا محمدی بانه، در گروه علوم آزمایشگاهی، پرویز سلیمانی و در گروه لیسانسیه پروانه دار، نادر وثوقی بیشترین رای را کسب کرده اند.
بر اساس این اطلاعیه، نتایج قطعی پس از رسیدگی به شکایت رسیده، اعلام خواهد شد.
هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی شهرستان های حوزه سقز و بانه برای انتخاب اعضای هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی همزمان با سراسر کشور و چهار حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران، قروه و دهگلان و مریوان و سروآباد و حوزه بیجار روز جمعه 30 تیرماه 96 در سالن کنفرانس بیمارستان امام خمینی(ره) سقز برگزار شد.
سازمان نظام پزشکی ، سازمانی مستقل حرفه ای و در برگیرنده شاغلان حرف پزشکی است که در راستای تحقق ارزش‌های عالیه اسلام در امور پزشکی، پیشبرد و اصلاح امور پزشکی، ارتقای سطح دانش پزشکی، حمایت از حقوق بیماران، حمایت از حقوق صنفی شاغلان حرف پزشکی، تنظیم روابط شاغلان حرف پزشکی با نهاد‌های دیگر و تنظیم روابط شاغلان حرف پزشکی با دستگاه‌های دیگر فعالیت می کند.
در سال 1339 هجری شمسی اولین قانون نظام پزشکی در مجلس شورای ملی تصویب و اولین انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی در سال 1347 هجری شمسی انجام شد و فعالیت رسمی نظام پزشکی از آن زمان آغاز گردید.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/6108
**خبرنگار: ابراهیم محمدحسینی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.