به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل احمدی شامگاه شنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان در سنندج افزود: علی رغم مصوبه شورای تامین استان به حل و فصل مشکل این پروژه بین این 2 ارگان ذکر شده بدون مراجعه به مراجع قضایی، شرکت غله تمکین نکرده و از طریق مراجع قضایی این مسئله را پیگیری می کند و پرونده ای در این راستا تشکیل شده است.
وی اظهار کرد: هرکدام از طرفین مستندات و یک سری قوانین و مقررات در ارتباط با مالکیت این زمین که قرار بود کتابخانه مرکزی سنندج در آن احداث شود، در اختیار دارند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان خواستار رفع این مشکل شد و گفت: این پروژه یکی از پروژه های مهم فرهنگی در سطح استان است و می طلبد برای دستیابی به نتیجه مطلوب و رفع مشکل مسئولان ارشد استان قضیه را دنبال کنند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج فاقد مرکز فرهنگی وهنری و اجتماعی است، گفت: در این ناحیه که بیش از 80 هزار نفر جمعیت دارد هیچ مرکز فرهنگی وهنر وجود ندارد.
احمدی با اشاره به اینکه پروژه کتابخانه عمومی نایسر حدود 23 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: این پروژه از جهات مختلف از جمله ایجاد اشتغال برای 20 نفر دارای اهمیت است.
وی احداث کتابخانه در روستای سرابقامیش سنندج را از دیگر پروژه های این اداره کل عنوان کرد و گفت: این پروژه هم اکنون بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان مجری پروژه های کتابخانه های عمومی استان را اداره کل بنیاد مسکن ذکر کرد و ادامه داد: پروژه کتابخانه عمومی قروه هم در صورت تخصیص اعتبار آن تا یک سال و نیم آینده به اتمام می رسد.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.