به گزارش ایرنا چهارمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی کانوکانادایی جوانان کشور به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا 2017 در تهران در حال برگزاری است.
رشاد وفایی و زانا ساعدی 2 قایقران کردستانی از سوی کادر فنی فدراسیون به این مرحله از اردوی تیم ملی دعوت شدند و تمرینات خود را به مدت 20 روز پیگیری می کنند.
چهارمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی کانوکانادایی در دریاچه آزادی تهران با حضور 6 قایقران از 28 تیر آغاز شده و تا 16 مرداد ادامه دارد.
الیاس اقلیمی سرمربی، ایمان پورعزیز مربی اعضای کادر فنی تیم ملی کانوکانادایی جوانان در این مرحله از اردو هستند.

** مجوز واگذاری استخر سرپوشیده دیواندره به بخش خصوصی صادر شد
هشتمین جلسه کارگروه ماده 27 با حضور مسئولان کشوری و استانی در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و طی آن مجوز تکمیل و واگذاری استخر سرپوشیده دیواندره به بخش خصوصی صادر شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در این جلسه گزارشی از وضعیت استخر سرپوشیده دیواندره اعلام کرد و طبق اظهارات وی در بخش های مختلف، مجوز آن به بخش خصوصی داده شد.
استخر سرپوشیده دیواندره دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی از اعتبارات بخش دولتی احداث شده است و از این پس تکمیل و راه اندازی آن طبق ماده 27 به بخش خصوصی واگذار می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این رابطه گفت: با مجوز صادره از جلسه ماده 27، شرایط واگذاری طرح در روزهای آینده فراهم خواهد شد و از طریق روزنامه های کثیرالانتشار به فراخوان گذاشته می شود.
حامد جولائی اضافه کرد: با تصمیمات صورت گرفته در جلسه ماده 27 این پروژه به مدت 14 سال با شرایط خاص به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.
وی ادامه داد: استخر سرپوشیده دیواندره چهارمین پروژه ای است که از طریق ماده 27 واگذار می شود و در صدد هستیم در مورد طرح های نیمه تمام و فرسوده استان نیز این طرح را اجرا کنیم.
وی گفت: اجرای طرح ماده 27 می تواند به بهبود و نگهداری زیر ساخت های ورزشی در سطح استان کمک کند و نقش بسزایی در اشتغال زایی جوانان کردستان داشته باشد.

** حضور موفق 6 کوهنورد هیمالیانورد کردستانی در دومین مرحله اردوی تیم ملی امید
کارگروه هیمالیانوردی فدراسیون کوهنوردی در راستای اجرای تقویم خود دومین اردوی هیمالیانوردی مردان و زنان را جهت کمپ جوانان جهان در ایران را برگزار کرد.
سینا ابراهیمی، سینا کریمیان، شاهو احمد زاده، پوریا ابراهیمی، مبین سیف پناهی و احسان حامدی 6 کوهنورد هیمالیانورد کردستانی با حضور در دومین مرحله اردوی تیم ملی امید زیر نظر کارگروه هیمالیانوردی فدراسیون کوهنوردی تمرینات خود را با موفقیت پشت سر گذاشتند.
در این مرحله از اردو 22 نفر کوهنورد حضور دارند و آموزش های لازم را در بخش هیمالیانوردی زیر نظر سرمربی تیم ملی فرا گرفتند.
کوهنوردان با اعلام کارگروه هیمالیانوردی فدراسیون با وسایل لازم در اردو حضور پیدا کردند.
دومین مرحله اردوی هیمالیانوردی تیم ملی از 22 تا 28 تیر در بخش های پیشرفته یخ و برف و صعود به قله دماوند برگزار شد.

** غرفه محصولات خانگی ریحان در سنندج افتتاح شد
غرفه محصولات خانگی ریحان در راستای حمایت از زنان سرپرست خانواده به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و موسسه مردم نهاد 'لبخند بسازیم' با حضور مسئولان کشوری و استانی در سنندج افتتاح شد.
سبا زینتی مدیر موسسه مردم نهاد 'لبخند بسازیم' مدت یکسال است که فعالیت خود را آغاز کرده و در سالروز تأسیس مجموعه خود غرفه محصولات خانگی ریحان را ایجاد و غرفه را در راستای حمایت از زنان سرپرست خانواده بوجود آورده است.
غرفه محصولات خانگی ریحان دارای ترشیجات، مرباجات، زیتون، آب لیمو و دیگر فعالیت های خانگی است که زنان سرپرست خانواده آن را تهیه و عرضه می کنند.
این غرفه در مرکز عرضه محصولات کشاورزی (نمایشگاه دائمی) اتحادیه تعاونی های روستایی استان در شهر سنندج ایجاد شده است.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.