معاون اداره کل ورزش و جوانان کردستان تاکید کرد: کرد ها یکی از اصیل ترین قوم ها در کشور به شمار می روند و این گردهمایی به منظور نزدیک شدن اقوام در کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هیرش رضائی در اختتامیه پنجمین گردهمایی مسئولان امور جوانان سراسر کشور که امروز در سنندج تشکیل شد ضمن تقدیر از حمایت‌های معاونت سیاسی امنیتی و سازمان برنامه و بودجه استان جهت حمایت از حوزه جوانان گفت: اهتمام در حوزه جوانان در هیچ دستگاهی در سطح ملی آنچنان نمود نداشته جز خود وزارت ورزش و جوانان این در حالی است که امور و مسائل مربوط به جوانان با سایر دستگاه ها مرتبط است.

وی تاکید کرد: کردها یکی از اصیل‌ترین قوم‌ها در کشور به شمار می‌روند و این گردهمایی به منظور نزدیک شدن اقوام در کردستان برگزار شد.

رضائی بر لزوم همکاری دستگاه‌ها در حوزه جوانان تاکید کرد و گفت: مسائل مربوط به جوانان برای دیگر دستگاه ها اهمیت داشته باشد و با حمایت و همکاری خود جهت پیشبرد امور گام بردارند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان خاطرنشان کرد: جشنواره نشاط و امید در راستای توجه به امور جوانان در شهرستان های استان با حمایت و همکاری فرمانداران اجرا شد.

گفتنی است، در پایان این گردهمایی با حضور معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان، مدیرکل ورزش و جوانان و معاون فرهنگی امور جوانان کردستان نیز تمبر یادمان پنجمین گردهمایی مسئولین امور جوانان سراسر کشور رونمایی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.