به گزارش خبرنگار ایرنا، در ماده دو 200 متر میلاد سلطانی نیا از بوشهر، محمدعلی کاظم پور از خوزستان و محمدحسین غلامی از همدان به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند و معین عارفی فر از خراسان رضوی، محمدپارسا فامیل بابای از همدان و زانا احمدی از کردستان رتبه های چهارم تا ششم این ماده را از آن خود کردند.
در ماده دو 800 متر اسامه ویسی از کرمانشاه، مرتضی ترکیان از خوزستان و علی شاهی از شهرستان تهران نیز به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم این دوره از رقابت ها شدند و محمد جواد عابدی از کرمانشاه چهارم، ابوالفضل دهقانی از البرز پنجم و اسماعیل آییس از گلستان به مقام ششم رسید.
در ماده پیاده روی 1000 متر مالک عبدالمحمد موسی از کرمانشاه، محمدرضا صادقی از چهارمحال و بختیاری و حسین هوشیار از فارس رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند، همچنین در این ماده محمدرضا بیات از همدان، سید علی جوادی از یزد و محمدرضا عمودی از خوزستان در رتبه های چهارم تا ششم قرار گرفتند.
در ماده پرتاب توپ علی شیر محمدلی از گلستان، زانیار صادقی از کردستان و ناصر قهرمان اوقلی از اردبیل به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و سجاد معدنی پور از البرز، بابک ابتکاری از فارس و امیرحسین مقیبی از لرستان به ترتیب در جایگاه های چهارم تا ششم قرار گرفتند.
در ماده دو 60 متر با مانع هادی پروین از استان یزد به مقام اول رسید، امیر حسین زندی از همدان دوم شد و امیر رضا دانش از اردبیل و آرین بتکن از کردستان به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند و محمد امین حمداوی از خوزستان و نیما محمد تیرانی از کرمانشاه به ترتیب رتبه های چهارم و پنجم را کسب کردند.
در ماده دو 100 متر کاظم قربانی از شهرستانهای تهران، سامان عباسی از خوزستان و میلاد سلطانی نیا از بوشهر به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند و علی بابک از بوشهر، محمدعلی کاظم پور از خوزستان و محمد جواد حیدری از خراسان رضوی رتبه های چهارم تا ششم این ماده را از آن خود کردند.
در ماده پرتاب وزنه، علی شیر محمدی از گلستان، سامان عباسی از خوزستان و بابک ابتکاری از فارس نیز به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم این دوره از رقابت ها شدند و سجاد معدنی پور از البرز چهارم، حسین زنگنه از همدان پنجم و محمد موسوی نژاد از بوشهر به مقام ششم رسید.
در ماده دو 1500 متر اسامه ویسی از کرمانشاه، مانی مراد خانی از کردستان و سجاد چراغلو از شهرستانهای تهران رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند، همچنین در این ماده علی شاهی از شهرستان های تهران، محمد سجاد آقایی از خراسان رضوی و سجاد بهرامی از همدان در رتبه های چهارم تا ششم قرار گرفتند.
در ماده پرش طول محمد علی امیر شجاعی از کرمان، سینا نجفی از تهران و محمد جواد حیدری از خراسان رضوی به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند و علی واحد اصل از خوزستان، محمد رضا آرخ از گلستان و کاظم قربانی از شهرستان های تهران به ترتیب در جایگاه های چهارم تا ششم قرار گرفتند.
همچنین در ماده پرش ارتفاع محمدعلی امیر شجاعی از کرمان، علی واحدی اصل از خوزستان و ارشیا مصدق از تهران نیز به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم این دوره از رقابت ها شدند و سینا نجفی از تهران، مهدی اروجی از البرز و محمد جواد عابدی از کرمانشاه نیز رتبه های چهارم تا ششم را کسب کردند.
در ماده پنجگانه عرفان قره باشی از گلستان، مهدی وظیفه از آذربایجان شرقی و آرشام اسدی از خوزستان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و ابوالفضل نادری از چهارمحال و بختیاری، جویا خداپرست از کردستان و ابوالفضل موسوی از بوشهر رتبه های چهارم تا ششم را از آن خود کردند.
در ماده دو، 4 در 100 متر خوزستان اول شد، بوشهر دوم و کردستان به مقام سوم رسید و خراسان رضوی، شهرستان های تهران و شهر تهران رتبه های چهارم تا ششم را به دست آوردند.
مسابقات قهرمانی دوو میدانی دانش آموزان سراسر کشور 25 تیر تا هشتم مرداد ماه سال جاری به میزبانی استان کردستان با شرکت بیش از هزار و 700 نفر از دانش آموزان دختر و پسر دوره های مختلف تحصیلی در استادیوم ورزشی 22 گولان سنندج برگزار می شود.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشاردهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.