مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: فعالیت حوزه جوانان سال گذشته 400 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حامد جولایی امروز در نشست روسای هیات‌های ورزشی و سمن‌ها که با حضور وزیر ورزش و جوانان در استانداری تشکیل شد با بیان اینکه از زمان تصدی مدیریت در این اداره 140 پروژه از صفر تا 20 درصد پیشرفت فیزیکی وجود داشت، افزود: این پروژه‌ها تعطیل و بهروزی و جوانان تحویل داده شد ولی امروز با حمایت‌های مسئولان استانی پروژه‌ها را ساماندهی کردیم.

وی اظهار داشت: حدود 45 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه‌ها تخصیص یافته و به اتمام رسیده اما پروژه‌هایی که برای جوانان نیاز است به‌دلیل کمبود اعتبار تکمیل نشده است. 

مدیرکل ورزش و جوانان جابه جایی‌های مداوم مدیران کل این اداره را مورد توحه قرار داد و ابراز داشت: عدم ثبات سیاسی مدیران مانع پیشرفت و توسعه می شود با این وجود حمایت های مسئولین استانی در رفع این مشکل کارساز بوده است.

جولایی با بیان اینکه نبود اسپانسر و حمایت های بخش خصوصی مشکل عمده کردستان است خاطرنشان کرد: با این وجود استان کردستان مسابقات زیادی را میزبانی کرده به طوریکه سالانه میزبان 20 تا 30 مسابقه ورزشی نشان دهنده توجه و برنامه ریزی هیات‌های ورزشی است. 

وی ادامه داد: خوابگاه و سالن های مناسب ورزشی نیاز اصلی کردستان است و ابراز داشت: هزار و 400 میلیارد تومان از محل ارزش افزوده به وزارت ورزش و جوانان تزریق شده که سهم کردستان از این میزان 24 میلیارد تومان بوده است.

جولایی ابراز داشت: موفقیت‌های حوزه جوانان در سال 95 نسبت به سال قبل بسیار چشمگیر بوده به طوریکه 400 درصد پیشرفت را تجربه کرده است و در این میان برگزاری جشنواره نشاط و امید در تمامی شهرستان ها  در هنگام انتخابات نشاط و شادابی را به ارمغان آورد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.