مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: هنرجویان استان با درخشش در پانزدهمین دوره مسابقات علمی – کاربردی 9 رتبه برتر کشوری را کسب کردند.

به گزارش ایلنا، رشید قربانی با اعلام این خبر گفت: در مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات علمی -کابردی هنرستانهای کاردانش که از 19 لغایت 21 تیرماه 96 به میزبانی استان آذربایجان غربی  برگزار شد ، هنرجویان استان با درخششی دوباره با اقتدار موفق به کسب 3 رتبه اوّل ، 3 رتبه دوم و3 رتبه سوم در رشته های مختلف شدند .

وی گفت: در این دوره از مسابقات فرامرز صابری از هنرستان گشکی کامیاران در رشته برق ، میلاد عبدالهی از هنرستان سازندگان بیجار در رشته تولید محتوای الکترونیکی و ساسان محمدی از هنرستان خوارزمی ناحیه یک سنندج در رشته جوشکاری رتبه اول کشوری را بدست آوردند.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: رزگار اصلانی از هنرستان شهید نصری ناحیه یک سنندج در رشته مرغداری صنعتی ، عرفان مصطفی خانی از هنرستان شهید باهنر سقز در رشته تاسیسات برودتی و موید الماسی از هنرستان کشاورزی دیواندره در رشته زراعت موفق به کسب رتبه دوم کشوری این دوره از مسابقات شدند .

 قربانی هم چنین گفت: مهتاب شریفی از هنرستان ارشاد ناحیه دو سنندج در رشته چهره سازی ، صلاح الدین نیک پی در رشته تعمیر موتوربرق خودرو و میلاد هاشمی در رشته کابینت سازی چوبی هر دو از هنرستان دکتر حسابی سقز موفق به کسب رتبه سوم این دوره از مسابقات شدند .

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.