معاون‌حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان گفت: هفت میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان کمک معیشت در سه ماه ماهه نخست سال جاری به خانواده های تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا، فرخ ذره بینان با بیان اینکه هم اکنون ۴۵ هزار خانوار مستمری بگیر کمیته امداد استان کردستان هستند، عنوان کرد: هفت میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان کمک معیشت در سه ماه ماهه نخست سال جاری به خانواده های تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

وی با اشاره به سایرخدمات این نهاد در کنار پرداخت کمک معیشت به نیازمندان استان، افزود: پرداخت کمک هزینه ازدواج و جهیزیه به ۱۷۵ نفر از جوانان نیازمند به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان نیز در سه ماهه اول سال جاری انجام شده است.

ذره بینان با بیان اینکه همچنین از طریق این نهاد یک هزار و ۱۲۰ مورد وام ضروری و کارگشایی به مبلغ چهارمیلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان درسال جاری پرداخت شده است،گفت: ۲۰۰ میلیون تومان کمک موردی نیز در جهت حل مشکلات مختلف نیازمندان پرداخت شده است.

وی با اشاره به فراهم کردن اجرای طرح مفتاح الجنه و بازدید از خانواده های تحت حمایت ، بیان کرد: دو هزار و ۲۷۴ مورد بازدید در ماه مبارک سال جاری انجام شد، که ۲۷۵ میلیون تومان در این بازدید ها به خانواده های تحت حمایت مساعدت شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان افزود: کمک به آزادسازی چهار نفر از زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند به مبلغ ۱۱ میلیون تومان و فراهم کردن زمینه معافیت از خدمت سربازی و انتقال ۱۴۵ از سربازان خانواده های تحت حمایت از دیگر خدمات این نهاد در سال جاری بود.

وی در ادامه با اشاره به خدمات مشاوره و راهنمایی از طریق مشاوران این نهاد عنوان کرد: چهار هزار و ۳۲۵ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از طریق مشاوره های فردی و گروهی آموزش و راهنمایی شده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.