به گزارش خبرنگار ایرنا، شهردار سنندج در آیین افتتاحیه این پروژه گفت: یکی از مهمترین مشکلات سطح شهر بحث ترافیک است که این شهرداری با هدف کاهش و روانسازی ترافیک در سال گذشته اقدام به اتمام چندین پروژه عمرانی نیمه تمام کرد که در کاهش و روانسازی ترافیک تاثیر بسزایی داشته است.
منوچهر فخری افزود: پروژه هایی نظیر تقاطع غیر همسطح کوسه هجیج، تونل انقلاب و پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی از جمله طرح های عمرانی بود که سال گذشته با اتمام و بهره برداری از آن بخشی از مشکلات ترافیک را در چندین مسیر رفع کرد.
وی گفت: یکی دیگر از مسیرهایی که همواره با مشکل ترافیک سنگین روبه رو بود مسیر ورودی سنندج – همدان در محل پل قشلاق بود که بواسطه گسترش شهر و ایجاد شهرک های اقماری نظیر نایسر، آساوله و برازان مشکلات فراوانی را برای شهروندان و مسافران بوجود آورده بود.
شهردار سنندج اظهار کرد: این شهرداری با هدف کاهش و روانسازی ترافیک در مسیر پل قشلاق و بر اساس مطالعات صورت گرفته و همچنین اخذ مصوبه از شورای ترافیک استان در اواخر سال 94 عملیات تعریض و احداث لاین دوم پل قشلاق را در دستور کار خود قرار داد.
وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح یک لاین به عرض 9 متر و طول 450 متر احداث شد، افزود: طول مسیر در محل پل 100 متر و برای احداث لاین دوم پروژه تعریض پل قشلاق پنج دهانه 20 متری و عرشه پل هم با تیر، دال و شاه تیرهای بتنی پیش تنیده احداث شد.
فخری هزینه تعریض و احداث لاین دوم پروژه قشلاق را 30 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این اعتبار از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین شده است.
وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح گره کور ترافیک در مسیر ورودی سنندج – همدان بطور کامل رفع شده است ابراز امیدواری کرد، با اتمام دیگر طرح های عمرانی بتوانیم گام اساسی در جهت رفع مشکل ترافیک در سطح شهر برداریم.
شهر سنندج با حدود 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشاردهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.