مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: در سال جاری ۸۵ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد چهار هزار شغل به استان اختصاص داده شده است.

به گزارش ایلنا، محمد رسول شیخی‌زاده با بیان اینکه رسالت اصلی این نهاد تلاش جهت توانمندسازی مددجویان با حفظ کرامت انسانی و عزت خانواده‌های تحت حمایت است، عنوان کرد : توانمندسازی از طریق ایجاد اشتغال و خودکفایی یکی از مهم‌ترین برنامه های ویژه  کمیته امداد در سال جاری است.

وی افزود: هدف اصلی کمیته امداد توانمندسازی قشری است که زمینه فعالیت را دارند اما به تنهایی قادر به ایجاد شغل و کار نیستند و در این زمینه به حمایت نیاز دارند.

شیخی‌زاده با بیان اینکه باید فرصت و زمینه برای خوداتکایی این افراد مهیا شود، افزود: یکی از مؤلفه های خوداتکایی ایجاد اشتغال است که در واقع مشکل اصلی در کشور هم است و به تبع آن جامعه هدف کمیته امداد آسیب پذیرتر و دچار مشکلات بیشتری در این حوزه هستند.

وی ضمن اشاره به افزایش دو برابری اعتبارات اشتغال کمیته امداد کردستان در سال‌جاری، عنوان کرد: سال جاری ۸۵  میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد چهار هزار شغل به استان اختصاص داده شده است.

به گفته وی پایداری شغل‌های ایجاد شده توسط کمیته امداد بیش از ۸۵ درصد است و از شروع طرح تا رسیدن به نتیجه مطلوب نظارت می شوند.

وی بعد از اشتغال توجه به مسکن مددجویان را مهم عنوان کرد و گفت:  تامین مسکن دیگر اولویت کاری این نهاد در سال جاری است که در این جهت به همراهی و همکاری سازمان های مختلف و خیران نیاز است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.