زانیار لطفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ادامه حمایت از تولید آثار کوتاه سینمایی و همچنین هنرمندان جوان و مستعد فیلمنامه 'شمع سرد' پس از تصویب در شورای ارزیابی آثار سینمایی حوزه هنری و شورای طرح و برنامه به مرحله تولید رسید پس از مراحل تصویربرداری و تدوین در مدت زمان 17 دقیقه با موضوع اجتماعی آماده نمایش شد.
وی افزود: در این فیلم آرتین احمدی و ملوک حسین آبادی به عنوان بازیگر، محمد توریوریان به عنوان صدا بردار و زانیار لطفی به عنوان تصویربردار نوید زارع را یاری می دهند.
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کردستان به داستان این فیلم کوتاه نیز اشاره کرد و گفت: در این فیلم اهورا که پسری 10 ساله است و با مادر بزرگ پیرش زندگی می کند به دلایل مشکلات مالی مجبور به شرکت در مسابقه مدرسه ای می شود که برخلاف میل خودش است.
وی اظهار کرد: این هنرمند کردستانی دارای مدرک کاردانی انیمیشن و دانشجوی کارگردانی سینما است و تاکنون چهار فیلم کوتاه را در کارنامه خود دارد.
لطفی افزود: زارع فیلم های'سیاه،سفید،قرمز' و 'نوروز' را به صورت شخصی و فیلم های 'صد ثانیه چراغ قرمز' و'شمع سرد' را با تهیه کنندگی حوزه هنری کردستان تولید کرده است.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.