به گزارش ایرنا، سیدمحسن علوی روز سه شنبه دوازدهمین همایش سراسری مدیران گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی در هتل جهانگردی سنندج افزود: هر سال بر تعداد اماکن اقامتی و گردشگری کردستان افزوده می شود و هم اکنون 39دفتر خدمات سفر در استان دایر شده است.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون 2 هتل جهانگردی نیز در کردستان فعال است اضافه کرد: لازم است این 2 هتل جهانگردی ظرفیت خود را افزایش دهند تا گردشگران با آرامش خاطر بیشتری از لحاظ اسکان به استان سفر کنند.
وی اظهار کرد: امنیت و آسایش گردشگران در هتل های جهانگری و ایرانگردی از سایر اماکن اقامتی بیشتر بوده و به همین دلیل گردشگران خارجی تمایل بیشتری به اسکان در این هتل ها را دارند.
علوی گفت: مدیران هتل های ایرانگرد و جهانگردی که برای این همایش در کردستان مهمان هستند، می توانند به خوبی امنیت و آرامش را در این استان مرزی لمس کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان گفت: این استان دارای جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی بسیار زیادی بوده و هر ساله گردشگرانی از استان ها و کشورهای مختلف به این کردستان سفر می کنند
دوازدهمین همایش سراسری مدیران گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی از امروز با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره به همراه مدیران 64هتل های عضو به مدت سه روز از امروز در هتل جهانگردی سنندج آغاز شد.
مهرداد تاوتلی مدیرعامل و عضو هیات مدیره به همراه سید محمدحسین حجازی و محسن قریب اعضای هیات مدیره با همراهی معاونان و مدیران دفتر مرکزی در روز آغاز همایش در هتل حضور یافتند و مورد استقبال قرار گرفتند.
این همایش با هدف اعتلای فرهنگ مشتری مداری و بالا بردن کیفیت خدمات و افزایش درآمد شرکت با همفکری و هم افزایی مدیران برگزار می شود.
این همایش در 2 نوبت صبح و عصر برگزار می شود و در روز پایانی شرکت کنندگان از هتل جهانگردی مریوان بازدید می کنند.
در سطح کشور 64 هتل با بیش از یک هزار نفر پرسنل عضو گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی هستند که از این تعداد 2 هتل در کردستان و در شهرهای سنندج و مریوان قرار دارند.
3020/6108
**خبرنگار: عبدالله رحمانی/**انتشاردهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.