به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار سقز روز سه شنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران ورزشی در فرمانداری با تشکر از اداره ورزش و جوانان برای برگزاری این برنامه، گفت: ورزشکاران شهرستان در سطح استان و کشور در جایگاه خوبی قرار دارند و این حاصل زحمات متولیان ورزش، علاقه مندی مردم به ورزش و تلاش خبرنگاران برای انعکاس رویدادهای ورزشی و حمایت از ورزشکاران و تیم های ورزشی بوده است.
علی اکبر ورمقانی با اشاره به نقش خبرنگاران در جایگاه نظارتی بیان کرد: خبرنگاران با استفاده از انتقاد منصفانه باعث تحول و پویایی در عرصه ورزش خواهند شد.
وی از خبرنگاران خواست تا در مواردی که مردم مانع اجرای طرح های ورزشی در محله ها، می شوند، با انتشار مطالبی در راستای فرهنگ سازی برای بالا بردن سرانه ورزش شهرستان تلاش کنند.
او همچنین عنوان کرد: خبرنگاران به عنوان نخبگان جامعه و پیشروان و قراولان فرهنگی می توانند نقش مهمی در جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی عرصه ورزش و به ویژه ترغیب سرمایه گذاران برای اجرای طرح های ورزشی در محله های حاشیه داشته باشند.
فرماندار سقز با بیان اینکه هر چه در زمینه ورزش سرمایه گذاری شود کم است و باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود، یادآور شد: شورای برنامه ریزی شهرستان سقز برای حوزه ورزش در سال های اخیر، اعتبار مناسبی در نظر گرفته است.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز هم گفت: خبرنگاران در توسعه ورزش و توجه بیشتر مردم به رشته های مختلف ورزشی نقش مهمی دارند و در این مسیر خوب عمل کرده اند.
فرزاد خاکی، اطلاع رسانی درست و به موقع در عرصه ورزش را باعث آگاهی جامعه از آنچه در حوزه ورزش رخ می دهد دانست و از خبرنگاران خواست در مواردی که اطلاعات کافی در مورد رویدادهای ورزشی ندارند با کسب اطلاعات لازم در خصوص طرح های و فعالیت های ورزشی مطلب بنویسند.
وی یادآور شد: شهرستان سقز دارای 14 هزار ورزشکار سازماندهی شده است که در قالب 40 هیات ورزشی مشغول فعالیت هستند.
2 جولای برابر با 11 تیر در تاریخ ورزش جهان به نام روز جهانی ورزشی نویسان نامگذاری شده است.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/6108
**خبرنگار: ابراهیم محمدحسینی/** انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.