بخشدار چهاردولی گفت: در راستای مقاوم سازی بافت های روستایی آسیب دیده 9 میلیارد و 250 میلیون ریال تسهیلات حوادث و خسارت بارندگی ها، به چهار روستای آسیب دیده بخش چهاردولی شهرستان قروه اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا، کیان عبدی در بازدید از پروژه های عمرانی بخش چهاردولی افزود: 23 خانواده روستای قاورمه دره، هفت خانواده روستای تکیه سفلی، یک خانواده روستای تکیه علیا و یک خانواده روستای درمه به بانک معرفی شدند.

به گفته وی از 67 خانوار در روستای قاورمه دره در مرحله اول 23 خانوار از تسهیلات 200 میلیون ریالی با نرخ پنج درصد و بازپرداخت 15 ساله و 50 میلیون ریال وام بلاعوض برای ساخت و ساز در راستای مقاوم سازی پرداخت شده است.

عبدی از معرفی 11 خانوار روستای قاورمه دره در مرحله دوم برای پرداخت تسهیلات برای مقاوم سازی خبر داد و افزود: با حمایت دولت و همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان قروه نقشه و جواز ساخت برای این روستائیان رایگان بوده است.

وی با اشاره به بازدید از طرح دفن بهداشتی فاضلاب روستای شهاب الدین گفت: این پروژه به طول هزار و 100 متر اجراء شده که برای این طرح 500 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری هزینه شده است.

بخشدار چهاردولی ادامه داد: این طرح 50 درصد روستا را پوشش می دهد.

وی با اشاره به اجرای راه ارتباطی روستایی حسن آباد محمد نظر به طول 2 هزار و 700 متر گفت: این محور ارتباطی شهاب الدین – سوتپه را به حسن آباد متصل می کند.

عبدی اظهار کرد: برای این طرح چهار میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات شهرستانی هزینه شده است که امیدواریم در اعتبارات سال جاری پنج میلیارد ریال برای این طرح پیش بینی شود.

این مسئول از راه ارتباطی قروه - صندوق آباد و کمربندی معبر 24 متری شهر دزج خبر داد و گفت: این طرح هزار و 200 متر است که سه میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری برای زیرسازی 300 متر هزینه شده است.

عبدی با اشاره به اینکه از هزار و 200 متر این مسیر300 معارض وجود دارد افزود: این طرح با پیشرفت فیزیکی 65 درصد 300 متر زیرسازی اجراء شده و 150 متر جدول گذاری و آسفالت در دست اقدام است

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.