به گزارش خبرنگار ایرنا، روز دوشنبه در گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر، تریبون آزادی با موضوع 'اعتیاد و راه های پیشگیری از آن' با حضور جمعی از جوانان و شهروندان در پارک مولوی کُرد سقز برگزار شد.
در این تریبون، دکترای جامعه شناسی مطالبی پیرامون آسیب های اجتماعی با محوریت دانش افزایی جوانان در رابطه با مواد مخدر و اعتیاد برای حاضران در این برنامه ارائه کرد و با اشاره به آسیب های جبران ناپذیر مواد مخدر ، تربیت فرزندان را یکی از مهم ترین وظایف پدر و مادر در برابر آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد دانست.
خالد توکلی همچنین با اشاره به اینکه اعتیاد یک بیماری است و باید به معتاد به چشم یک بیمار نگاه کرد، خواستار برخورد جدی مسئولان با سوادگران مواد مخدر و حمایت از معتادان شد.
وی به مسئولیت افراد و جامعه برای پیشگیری از اعتیاد اشاره و تاکید کرد: آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در پیشگیری از اعتیاد نقش مهمی دارد و باید همه ما در این راستا نقش داشته باشیم.
این تریبون آزاد به همت انجمن همیار روستایی سقز با همکاری اداره ورزش و جوانان سقز و معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
**کسب 2 مدال رنگارنگ پیشکسوتان سقزی در مسابقات پیاده روی کشوری
رقابت های پیاده روی پیشکسوتان کشور انتخابی مسابقات آسیایی در روز یکشنبه 11 تیر ماه در تهران برگزار شد و پیشکسوتان سقزی موفق به کسب دو مدال رنگارنگ شدند.
در این رقابت، عبدالکریم حسینی در رده بالای ‎٨0 سال موفق به کسب مدال طلای این رقابت ها شد و خالد امین بیگی در رده زیر 50 سال موفق به دریافت مدال برنز شد.
شهرستان سقز دارای 14 هزار ورزشکار سازماندهی شده است که در قالب 40 هیات مشغول فعالیت هستند.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/6108
**خبرنگار: ابراهیم محمدحسینی/** انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.