به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بیجار، حمدالله کریمی در دومین جلسه شورای اداری که در محل سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزارشد، با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و محکوم کردن جنایات اخیر داعش، از اقدامات دلیر مردان سپاه پاسداران تقدیرکرد.
وی به حماسه حضور مردم در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: انتخابات یک کار مشترک بود، قطعا نباید این اتحاد وهمدلی و انسجام دچار خلل گردد.
نماینده مردم بیجار خاطر نشان کرد: امید است هرکس در هرجایگاه و مقام و منصبی قرار دارد با وحدت و همدلی هرچه بیشتر گامی موثر در راستای رفع موانع ومشکلات بردارد.
کریمی گفت: مدیران ما باید نهایت همکاری را با یکدیگر داشته باشند ونباید منتظر بمانند، بلکه خود مدیران باید در راستای رفع مشکلات حرکت و مسائل را پیگیری کنند.
وی بر مدارای بیشتر با مردم دیار گروس اشاره کرد و افزود: مدیران ومسئولان ما باید بیش از بیش با مردم مدارا کنند و با تعاملات بیشتر مدیران با یکدیگر گامی موثر در راستای رفع مشکلات مردم بردارند و این اقدامات جز با همت جمعی وهمدلی امکان پذیر نمی باشد.
نماینده مردم بیجار در پایان به روحیه مطالبه گری اشاره کرد وگفت: سیستم ادارای حاکم بر کشور‌ و ادارات ما یک سیستم دارکوبی است. شخص مطالبه گر باید خود پیگیر خواسته خود باشند و به دنبال گره گشایی ورفع موانع خود باشد.
الهه سادات برجی

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 685186
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.