به گزارش ایرنا میلاد سیار دونده سنندجی مدال طلای ماده 110 متر با مانع مسابقات بین المللی دوومیدانی جام کازانف قزاقستان را با اقتدار کسب کرد.
این ورزشکار کردستانی در دو 110 متر با مانع با ثبت زمان 14 ثانیه و سه صدم ثانیه ضمن کسب مقام نخست، اولین مدال طلا کاروان تیم ملی دوومیدانی ایران را در این رقابت ها به دست آورد.
این ورزشکار سنندجی خرداد سال 93 نیز در قالب تیم ملی کشورمان به جام کازانف قزاقستان اعزام شد و موفق شد نشان نقره را کسب کند و بر سکوی دوم قرار گیرد.
مسابقات بین المللی دوومیدانی کازانف قزاقستان روزهای سوم و چهارم تیر در شهر آلماتی پایتخت قزاقستان برگزار می ‌شود و ورزشکاران کشورمان در بخش مردان در مواد مختلف با سایر شرکت کنندگان به رقابت می‌ پردازند.
تیم ملی ایران با 16 ورزشکار در رقابت های بین المللی دوومیدانی جام کازانف قزاقستان شرکت کرده است.

** ساکا پخش سقز با 4 گل نماینده زنجان را شکست داد
هفته یازدهم رقابت های فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور روز جمعه 2 تیر در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد و تیم ساکا پخش سقز نماینده کردستان در دیدار خارج از خانه با چهار گل تیم خالص سازان روی زنجان را مغلوب کرد.
نماینده استان کردستان با 21 امتیاز یک پله صعود کرد و در جایگاه دوم جدول رقابت های فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور قرار گرفت.
ساکا پخش در ادامه این رقابت ها روز جمعه 9 تیر در هفته دوازدهم میزبان تیم پارس آباد اردبیل خواهد بود.
این رقابت ها در چهار گروه هشت تیمی برگزار می شود و تیم ساکا پخش سقز نماینده کردستان در گروه دوم مسابقات قرار گرفته است.
تیم ساکا پخش سقز با تیم های پارس آباد اردبیل، شهید دهقان نیا اردبیل، اروم آلیاژ ارومیه، قایقران تکاب، همتاز موتور بناب، خالص سازان روی زنجان و مهیان تبریز هم گروه است.
تیم های اول تا سوم هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد و مرحله دوم این مسابقات در 2 گروه 6 تیمی برگزار خواهد شد.

** وزنه بردار کامیارانی به چهارمین اردوی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان دعوت شد
وزنه برداران تیم ملی جانبازان و معلولان برای شرکت در چهارمین مرحله اردوهای آمادگی مسابقات جهانی مکزیک، فراخوانده شدند که معین احمدی وزنه بردار جوان کامیارانی نیز از جمله آنها است.
او با توجه به رکورد های خوبی که در وزن 97 کیلو در مراحل قبلی اردوها از خود به جا گذاشت با نظر مربیان تیم ملی به چهارمین اردوی آمادگی دعوت شده است.
چهارمین اردوی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان کشور تا 22 تیر در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون با حضور ملی پوشان برگزار می شود.
علی اصغر رواسی به عنوان سرمربی تیم ملی بر این تمرینات نظارت دارد و علی فخرآور، محمود حسنی و جواد رازی به عنوان مربیان تیم ملی وی را همراهی می کنند.

** رقابت های بسکتبال لیگ نوجوانان باشگاه های کشور در سنندج پایان یافت
رقابت های بسکتبال لیگ نوجوانان باشگاه های کشور با انجام سه بازی در سنندج به پایان رسید و تیم هیأت کردستان با 2 شکست از صعود به مرحله بازماند.
این رقابت ها در چهار گروه سه تیمی به میزبانی شهرهای مختلف برگزار شد و از هرگروه 2 تیم به مرحله بعد رقابت های بسکتبال لیگ نوجوانان باشگاه های کشور راه خواهند یافت.
در گروه 'ب' این مسابقات تیم های مهرام تهران، پتروشیمی بندر امام(ره) و هیأت بسکتبال کردستان به صورت دوره ای در سنندج با هم به رقابت پرداختند.
تیم هیأت کردستان در 2 بازی برابر مهرام تهران و پتروشیمی بندر امام به ترتیب با نتایج 66 بر 40 و 70 بر 56 مغلوب حریفان خود شد و از صعود به مرحله بعد بازماند.
مهرام تهران و پتروشیمی بندر امام به عنوان تیم های اول و دوم به مرحله بعد رقابت های بسکتبال لیگ نوجوانان باشگاه های کشور صعود کردند.
این رقابت ها از 31 خرداد تا 2 تیر در مجموعه ورزشی آزادی شهر سنندج برگزار شد و نماینده کردستان به سرپرستی میلاد قریشی و مربیگری امید ولیدی پاک در مسابقات حضور یافت.

** قایقرانان مریوانی در اردوی تیم ملی روئینگ مردان کشور حضور یافتند
کژوان سلیمی و شیرزاد قادری 2 قایقران مریوانی با دعوت کادر فنی، از روز چهارشنبه 31 خرداد در اردوی تیم ملی روئینگ جوانان و بزرگسالان کشور در استان آذربایجان غربی حضور یافتند.
در بخش جوانان، شیرزاد قادری از کردستان میلاد الله وردیان و رضا قهرمانی از آذربایجان غربی، در رده سنی بزرگسالان کژوان سلیمی از کردستان، یاسر جوهری از آذربایجان غربی و پیام مطاعی از کرمانشاه، پاروزنان حاضر در این مرحله از اردو هستند.
این 2 قایقران مریوانی آبان سال گذشته به رقابت های روئینگ جوانان آسیا در کشور تایلند اعزام شدند که کژوان سلیمی توانست نشان نقره بخش چهار نفره را از آن خود کند.
در این اردو 6 قایقران تا 21 تیر تمرینات آمادگی خود را زیر نظر طاهر کبوتری مربی تیم ملی و کادر فنی فدراسیون انجام می دهند.
7355/ 7349/6108
**خبرنگاران: وریا کرمی و ژاله گرگانی /**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.