سرپرست اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ششم خرداد تا دوم تیرماه سال‌جاری در مجموع هشت‌هزار و 291 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در سطح بازار صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، فرزاد سردارزاده با بیان کشف 336 مورد تخلف در این بازرسی‌ها، افزود: در این رابطه 291 فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیرصنفی تشکیل شده است.

وی افزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت بوده که در این پرونده‌ها در مجموع یک میلیارد و 523 میلیون و 517 هزار ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 375 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 128 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سردارزاده در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و... واحدهای مختلف صنفی مراتب را به شماره تلفن 124 اطلاع داده و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.