به گزارش خبرنگار ایرنا، سیداحسن حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج در مسجد جامع این شهر با اشاره به اینکه اخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی روز قدس نامگذاری شده افزود: امروز مردم مسلمان و روزه دار کردستان با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس و فریادهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر امریکا بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دادند و به جهانیان ثابت کردند همه مسلمانان جهان و نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار ملت. مظلوم فلسطین است.
وی اظهار کرد: امروز مردم استان کردستان همصدا با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی روز قدس حماسه دیگری خلق کردند و نفرت و انزجار خود را به رژیم صهیونیستی جنایتکار نشان دادند.
وی اظهار کرد: امروز قدس یکی از مسله های روز اسلام است برخی معتقدند مسئله قدس باید از طریق مذاکره و برخی معتقدند از طریق جهاد حل و فصل شود.
وی افزود: امروز حقوق بسیاری از مردم مسلمان در عراق یمن بحرین و افغانستان به دست ستمکاران پایمال و غصب شده است.
امام جمعه موقت سنندج افزود: امروز گروهی تروریست با نام دین به قتل و کشتار و غارت مسلمانان می پردازند اما استکبار و تروریست ها و حامیان آنها بدانند نظام جمهوری اسلامی در برابر هر گونه ظلم و بی عدالتی ایستادگی می کند و در هر جای دنیا باشد از مظلومین دفاع می کند.
ماموستا حسینی در بخشی از سخنان خود به مشکل بیکاری جامعه اشاره کرد و گفت: مشکل بیکاری جوانان نبود مسکن و نداشتن شرایط ازدواج یکی از مشکلات حاد جامعه است.
امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سال 1358، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در حمایت از مردم فلسطین به روز جهانی قدس نامگذاری کردند.
7352/ 3020
خبرنگار: اردلان منش/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.